• HanOchJag

festlokal/ Majorna

Måste ha hjälp med lokal.
    Söker överallt känns det som och allt jag ringer är uppbokat..

Är jag FÖÖÖR sent ute eller??
    Någon som kan hjälpa mig med numret till några bra lokaler runt omkring majorna göteborg

• Svar på tråden festlokal/ Majorna
  • HanOchJag

19/8 06 gifter vi oss. Men vill bara ha lokalen för att spara så mycket som möjligt

• HanOchJag

Tack så mycket ska ta och börja ringa runt nu och kolla läget...

Tack igen

• HanOchJag

Vi har redan varit i kontakt med dom. Älskade den lokalen men tyvärr han någon annan före och bestämde sig för att boka den

• HanOchJag

Var faktiskt och tittade på lokalerna i musikens hus igår.
    Kändes helt okej. Dock inte lika bra som oeanen gjorde..
    Men men. Ganska billigt oxå. Och trots att man betalar buffe på musikens hus så är det ungefär i samma prisklass som om vi bara hade haft Oceanen.
    Känns helt okej,.
    Avvaktar dock ett tag till för att se vad som händer.
    Det man känner nu som gör att jag inte gärna "bokar" är ju att man faktiskt inte vet hur många som kommer. Bara hur många som finns på gästlistan

• HanOchJag

osse Hej hej. Ja nu är allt klart
    Vi har ändrat vigseln till 26/8-06 för att kunna få både den kyrka vi vill ha plus Oceanen.Man kan vara upp till 120 pers tror jag det var han sa. Och då blir det knökigt men det går Vi kommer ju vara ca 80 så för oss blir det en massa plats tillövers. Som vi har planerat så måste man inte flytta bort borden för att kunna dansa. Där finns en inbyggd scen som vi förmodligen kommer att använda som dansplats men har inte riktigt bestämt oss.
    Oceanen är ju grymt vackert, för oss ialle fall. Och M2b blev väldigt stolt över mitt val av lokal.

Ni hade fixat ställe va??

• HanOchJag

jo då. Fick bilder från Mats som han heter och sen har jag några som jag tagit själv.
    Men är ni typ 40 så tror jag att det är bra med oceanen endå. För då har ni verkligen plats till allt osm ni vill ha.

Skicka din mejl adress så ska jag vidarebefodra bilderna som vi har

• HanOchJag

Så nu är lite bilder på väg

• HanOchJag

Aurot ja jo han kan nog snacka lite mycket.Just nu så håller dom på med "stor" renovering av oceanen och förhoppningsvis så gör han klart det innan det är våran tur. Vill inte gärna sitta i ett renoveringsobjekt som lokal

Kanske är lite av era bilder på dukning som vi fått då

• HanOchJag

osse bor ni ute i majorna??

Svar på tråden festlokal/ Majorna