• martins pingla

BT Träff Göteborg 4

Hallå tjejer!

Hoppas att allt är bra med er!
    Eftersom vår andra tråd har blivit avstängd för svar fixar jag en ny...

/Jossan

• Svar på tråden BT Träff Göteborg 4
  • Bröllopstokiig

Hej Tjejer!

Tankte bara skicka en liten halsning ifran Kenya. Vi har kommit tillbaks ifran varan underbara safari och nu ar vi pa ett lyxhotell dar farska rosenblad har blivit strodda over hela varan svit. Pa sangen hade de gjort ett stort hjarta av rosenblad och vi har jacuzzi i badrummet. Vilken lyx!
    Imorgon sa flyger vi till Zanzibar. Vi har traffat ett annat brollopspar har som vi har jatte kul med som ocksa reser dit imorgon.

Ha det sa jatte bra!

Kram Patsa med make
    P.S. Varan brollopsadag var underbar, berattar mer nar vi ses. D.S.

• FROGGY1

Vidare Grattis till Anna-Gbg,Miks,martings pingla mfl !!! Yes, det är nog bara jag kvar ut nu....På lördag så smäller det så jag gör min sista nedräkning just nu !Dagen efter åker vi till Borneo så jag är tillbaks till den 22 sept i Göteborg. Åh, va jag vill träffa er och kolla på allas kort, höra berättelser m,m..

Kanske har någon nåt supertips till mej för min stora dag ?(ni e ju liksom proffs nu ;)

Vi se o hörs. Kram mej

• LadyJeZz

Heeej på er!!

Är en ny liten tjej som har hittat hit! Jag bor i göteborg och är 23 år. Skall gifta mig 5/8-06.

Skulle vara jätteroligt att få kontakt med fler göteborgsbrudar för kontakt :)

Kramar på er!

• Anna gbg

Är tillbaka i Gbg efter en härlig tid med bröllop och resa! Ser fram emot att träffa er alla igen!
    Kram Kram

• solkatt

Anna, är jättenyfiken på hur ni har haft det!!

Jag kan ju lägga in en försiktig önskan om att ses några stycken redan denna veckan... Mannen (hihi) är på konferens i NY så det är ganska tomt...

Någon mer som är sugen på att käka en bit imorgon kväll tex..?

kram Lotta

• Bröllopstokiig

Nu är jag hemkommen ifrån våran bröllopsresa som har varit helt underbar. Vi var iväg 2 veckor, men vi har upplevt så mycket så det känns som om vi varit iväg en hel månad istället.

Är det någon som känner för att träffas i nästa vecka? Jag kan alla dagar utom torsdag...

Jag avslutar med att säga "Det é coolt att se de här djuren live" (En Stockholmsfras jag lärde mig på våran bröllopsresa)

• solkatt

Nu har vi äntligen gått igenom mängden bilder från vår fotograf och lagt upp på hemsidan.

www. mellegard. nu

Berättelse finns under Bröllopet/Dagbok och bilder under Bilder såklart!

Har mycket på jobbet just nu men kan ev klämma in en träff under veckan... inte tisdag dock...

kram alla!

• martins pingla

Nu är jag hemma igen efter en fantastisk resa i Malaysia & Singapore.
    Bröllopet var helt enkelt perfekt. Vad kan det bli annars med 28 grader, strålande sol & utomhusvigsel?!

Har oxå fått våra bilder men inget ligger uppe ännu.
    Hade varit jättekul att träffas igen!

Kram

• FROGGY1

Hallo tjejer ! Jag var ju sist ut av alla och nu har även jag kommit hem från vår härliga resa till Borneo samt KL city. Bröllopsdagen var underbar och nu väntar vi på att Christel ska ta fram våra foton från vår dag. Vi hade en fantastisk fotograf som jag gärna vill rekommendera flera att anlita för den stora dagen !!!!

Har ni haft träff ?? Skulle vara kul att sluta upp och snacka lite efterbröllop snack. Må gott Kram mej

• Brud_2005

Hej alla! Vad sägs om att försöka träffas någon dag den närmsta tiden- jag är nyfiken i en strut och vill höra om era bröllop!

Svar på tråden BT Träff Göteborg 4