BT Träff Göteborg 4
Hallå tjejer!
Hoppas att allt är bra med er!
Eftersom vår andra tråd har blivit avstängd för svar fixar jag en ny...
/Jossan
Hallå tjejer!
Hoppas att allt är bra med er!
Eftersom vår andra tråd har blivit avstängd för svar fixar jag en ny...
/Jossan
Hej Anna-gbg och ni andra med !
En träff vore kul i nästa vecka. Jag föreslår tisdag 9 aug, kl: 18,00! Vilka hänger på?
Jo det här med nånting till de som hjälper till ska vi också ge. En middag ute på fin restaurang här i Gbg tänkte vi göra till hösten. När säger du/ni det till era "hjälpredor"?Ska man överraska med detta efteråt eller nu redan ???
Va kan man ge annars? Julmiddag till den när barnen "landat", eller varför inte köra på Wallmans innan eller lite senare....då har dom nåt att se fram emot bland alla blöjbyten m,m ;)...en upplevelse är ju trots allt roligare en nån grej tycker jag....
Skriver upp tisdag 9 aug klockan 18,00
Froggy1
Vi hörs!
Hej tjejer!
Min toastmaster upptäckte en sak i mitt festprogram igår. Eftersom jag vet att jag skickat runt det lite så tänkte jag bara berätta så att det inte blir fel i era också. Jag hade nämligen tappat bort sista meningen i första allsången. Den ska vara som följer...
Välkommen hit, ta Er en bit
Måtte ni ha en väldig aptit.
Skoj ska vi ha. Dansa? Jaha!
Trivas så där förtroligt.
Humöret på högst toppen skall stå,
skratta och sjunga, det kan vi få.
Med minnen av kvällen hemåt vi gå,
i kväll skall vi ha det ROLIGT!
Programmet var färdigt tills han ringde igår kl 22. Nu är det helt plötsligt inte alls färdigt längre (måste ju skriva ut igen) SUCK.
Sista dagen innan semestern!!! Jag kommer flyga ut härifrån kl 16.00.01! Ska på shoppingrunda med tärnan på måndag - mycket småsaker som måste inhandlas hi hi...
Kan nog inte gå på date på tisdag tyvärr...
Lycka till imorgon Anna gbg & Miks!
Tänker på er när jag sliter med mina egna program & detaljer inför nästa vecka...
Hoppas det blir bra väder för er!
Kram Jossan
Äntligen fredag efter en lite seg fösta jobbvecka så här efter semestern.
Idag snor de pojken min, Glasgow är destinationen och veckan har inneburit en del problematik pga detta. I onsdags träffade jag en kompis för att överlämna passet, igår förmiddag ringer min sambo och är alldelses förtvivlad "Har du sett mitt pass? Jag ska ju till USA på konferens den 26:e och det tar ju flera veckor att fixa ett tillfälligt". Dvs bara för mig att hämta tillbaka passet och "hitta" det lite lägligt när jag kom hem från jobbet (inte att förglömma att hålla masken under allt detta) samt ta det igen nu på morgonen för att åter överlämna det till kompisen... Nu känner jag mig dock en aning övergiven eftersom hans "riktiga" sexa är imorgon när de kommer hem från Glasgow (dagens är bara en "för-sexa" med inte så många deltagare) så jag är helt solo fram till söndag . Men, men, det finns ju gott om saker att göra... (vigselprogrammen vikta och klara, men ska häftas, festprogrammen klara men ska skrivas ut och sättas ihop, menykorten blev fel så de ska skrivas ut igen, låtlistorna inte helt klara, CD-skivor ska brännas mm mm)
Hur är det med alla er andra? Patsa, hur var bröllopet, hann ni bli friska? Ni som står på tur imorgon, hur är det med nerverna?
Någon som kan tänka sig ett glas vin eller en fika idag eller imorgon??
Kram
Lotta
Vill passa på att önska Anna Gbg och Miks lycka till i morgon- hoppas att ni får en underbar dag! Jag håller tummarna för att vädret skall bli bra.
Hoppas att vi alla kan träffas snart igen!
Solkatt! Lycka till imorgon! Jag är säker på att ni kommer att få en underbar dag! Jag skulle så gärna åkt och tittat i kyrkan, men vi är bortbjudna samtidigt så tyvärr går det inte . Ett stort lycka till i alla fall
!
Tackar, tackar! Det mesta känns under kontroll och vädret verkar ju väldigt stabilt . Vill passa på att ge även Martins pingla en lyckospark!
På söndag är man fru!!
Solkatt:
Lycka till! Vädret ser ut att bli kanon!
Kramis
Usch vad pinsamt- jag vill självklart önska Martins pingla lycka till i morgon också (hade av någon märklig anledning fått för mig att det var nästa helg, fråga mig inte hur).
Vädret är ju helt underbart nu och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Ni kommer båda garanterat att vara med om ert livs roligaste dag i morgon- försök njuta så mycket ni kan av varje sekund. Kram Linda
Då var man fru!! En helt underbar dag!
Hoppas att Patsa, Anna gbg, Martins Pingla och Solkatt hade det lika fantastiskt som jag!
Är det bara du kvar nu FROGGY? Du har något underbart framför dig!
Jag har lagt in våra bilder på "gifta-berättelser" om någon vill kika.
Idag har vi bokat vår bröllopsresa. Det 7 nov bär det iväg till thailand i en månad!! Härligt.
Hoppas det är bra med er alla!
Kram Malin