• martins pingla

BT Träff Göteborg 4

Hallå tjejer!

Hoppas att allt är bra med er!
    Eftersom vår andra tråd har blivit avstängd för svar fixar jag en ny...

/Jossan

• Svar på tråden BT Träff Göteborg 4
  • martins pingla

Hej!
    Kul att se lite aktivitet på tråden igen.
    Det börjar dra ihop sig nu för oss som är kvar. Tycker det känns rätt ok måste jag ändå säga.

Imorgon ska jag & Martin ha en "mösexa" för några vars möhippa och svensexa vi inte kan komma på för vi är på honeymoon då. Ska bli jättekul och de fattar absolut ingenting.

Jag kommer gärna på söndag, om än lite bakis kanske...
    Söndag 24:e kl 15
    Anna Gbg
    Miks
    martins pingla

Ha det gott!

• Anna gbg

Lilla norrländskan:

Jag har beställt min blommor på Blomstermakarna i Mölndal.
    Måste påpeka att det var ett ca.pris hon gav mig! Så ni inte åker dit och så är det jättemycket dyrare och ni känner er lurade. Men det är helt klart ett alternativ som jag tycker ni ska kolla!

• Bröllopstokiig

Jag har beställt blommor hos Blomstermakarna i Mölndal och min bukett kommer kosta runt 1500kr. Priset beror på vilka blommer man vill ha i, några av mina blommor är av den dyrare sorten. Men jag tycker att de verkar vara väldigt proffsiga i sitt kunnande och bemötande.

Miks:
    Vi gifter oss dem 6/8, alltså om bara 2 veckor. Jag kan inte fatta det, vart tog alla dagarna vägen?

Jag kanske kan på söndag så jag skriver upp mig.
    Jag rösta för Café Vallgatan, jag bara älskar deras nya uteservering, precis som utomlands

Anna Gbg
    Miks
    martins pingla
    Patsa

• FROGGY1

Självklart ska jag med !Det var evigheter jag haft tid med träff....jobbet tar så mkt nu när alla är borta på sommarn !
    Skriver mej på listan:

Anna Gbg
    Miks
    martins pingla
    Patsa
    Froggy1

Vi ses !

• Anna gbg

Ska vi ta Café Vallgatan då? Funkar ju både i regn och solsken...

• Brud_2005

Vi får gäster idag så jag kan tyvärr inte följa med . Hoppas på en ny BT-träff snart istället.

• martins pingla

Jag fick tyvärr förhinder.
    Hoppas ni får det trevligt!

• Anna gbg

Patsa:
    Gillade så "tal starts förslagen" du hade i ditt program. Jag kommer bara ihåg tre - var det fler? Skulle du inte kunna skriva dem här?

Froggy:
    Hur gick det igår - höll inspirationen i sig hela vägen hem?

• FROGGY1

Hej Tjejer. Hm....det blev glass i sängen ;) & inget arbetande,,,,,suck...när ska man få ändan i vagnen o få det klart......min blivande är inte stressad så det är jag som måste ligga på!!!!
    Jättetrevligt att träffa er igår......jag vill ha en träff snart igen,,,,,,

Patsa: Jag ska kolla linsmärke ikväll o sen maila dej !

Vi synes o hörs
    kramar mej

Svar på tråden BT Träff Göteborg 4