• martins pingla

BT Träff Göteborg 4

Hallå tjejer!

Hoppas att allt är bra med er!
    Eftersom vår andra tråd har blivit avstängd för svar fixar jag en ny...

/Jossan

• Svar på tråden BT Träff Göteborg 4
  • martins pingla

Solkatt:
    Du skulle möjligtvis inte vilja maila ditt vigselprogram till mig eller texten med psalm 834 (var det va?) och den fina texten du hade på baksidan???

Kram Jossan

• solkatt

ska jag nog kunna göra... har du publisher? annars för jag exportera till något annat.

Grattis till att det har löst sig med lokalen!! Tror det kommer bli så mycket bättre på det nya stället, dessutom blir det ju en extra liten överraskning för gästerna

Själv jagar jag fortfarande runt efter någon som är hyfsad med ett piano. Våra få kontakter har hittills varit återvändsgränder, men man tycker ju inte det ska vara SÅ omöjligt.

Nästa vecka börjar jag min semester... LÄNGTAR!!!

kram!

• martins pingla

NÄ, har inte publisher...vore jättebra om du kunde fixa det!!!
    Ja, det känns skönt med lokalen. Har bestämt oss för att bara säga att det kommer en buss för transport till målet. Lite kul och spännande faktiskt!

Ha en riktigt skön semester!
    Idag åker jag till Orust igen, har köpt en sån där jättepool- gött!

kram...

• solkatt

Ok, försöker exportera när jag kommer hem ikväll. Dessvärre tror jag att alternativet är att få allt i bildformat (typ .jpg), varje sida för sig... eller bara ren text (utan formateringar, bilder etc). Men jag löser det på något sätt!

Pool låter nice *drömmer mig bort*

• Anna gbg

Hejsan!
    Sitter och smälter på jobbet och önskar så jag var någon annan stans!

Hur går det för er alla?
    Jag har varit och hämtat ut min ring! Fick hjärnsläpp första gången jag såg den och tyckte inte alls att den var fin. Men så var Masse och jag och hämtade den förra tisdagen (på vår 1:a förlovningsdag) och jag älskar den!!!

Var och bokade mina blommor måndags.
    Brud-,näbb-, tärnbukett plus två corsager för runt 1000:- . Helt ok.

Jag pratade med vår solist igår och jag skulle behöva hjälp av er med vilka solosånger ni har/haft. Det vackraste och Älska mig har vi bestämt oss för men vi vill ha en till... Några förslag någon?

Mycket på en gång.

Ha det gött i värmen brudar!

• FROGGY1

Hej Anna + alla andra! Sitter också på jobbet och ska strax gå.
    Har börjat få småt panik för allt som ska fixas klart inför den stora dagen...har inte börjat med festprrogram samt vigselprogram ännu........Jag minns Anna ditt häfte med alla fina dikter m,m...Skulle du kunna maila det återigen (vet att du skickade det i mängder sist men tyvärr har jag förlorat detta...mail robertdeli@hotmail.com .....gulle dej om du hinner vill hjälpa Froggy ;)

Ang.solosång så tipsar jag dej om "Du är allt" med Shirley Clamp. Sista låten på hennes album. Den tycker jag är superfin.
    Vi ska ha den plus "Kärleken förde oss samman" tror jag.

RInghämtning känns pirrigt....ska hämta min i slutet på juli......längtar också dit.

Vad säger ni tjejjer....kanske en liten träff snart ?????

Må gott

• solkatt

martins pingla:
    nu ska det vara mailat... fick bli en bild för varje sida, hittade ingen bättre lösning

Anna gbg:
    känner igen det där med ringen... vågade knappt gå in i affären när vi skulle hämta den, var livrädd att jag inte skulle tycka om den, men det gick ju bra!
    Förresten får du gärna maila ert festprogram till mig också. Vi har ju samma format och jag skulle vilja kika lite på teckenstorleken för gästpresentationerna och så.

Börjar min semester nästa vecka och är kvar i Gbg första veckan så för mig skulle en träff nästa vecka funka finfint. Annars är det inte aktuellt förrän i augusti.

kram alla!

PS: blev lite "skenhippad" igår... gick på det, var förbryllad över VARFÖR de hade valt en vardag... hihi

• Anna gbg

Froggy & Solkatt
    Ska försöka komma ihåg att skicka programmen ikväll!

• Bröllopstokiig

Jag känner också igen mig i det där med att tycka om sin ring eller inte. Första gången den kom så fick jag se den utan mittsten + att den var förstor, så jag hade verkligen ont i magen för att jag inte fick den där sköna magkänslan att man har valt rätt, tills allt var fixat och klart, och då bara älskade jag den. Phew

Jag skulle också gärna träffas i nästa vecka. Börja bli lite nervös. Bara 22 dagar kvar..iiiiiii.
    Jag kan tyvärr inte förrän på onsdag, man ska ju fylla 30 år någon gång och det händer mig på tisdag så jag har famlij på besök fram tills dess
    Men from. onsdag och framåt har jag inget inbokat...

Anna gbg: Vi ska ha Du är allt" med Shirley Clamp och Ted Gärdestads låt "För kärlekens skull".

• FROGGY1

Tack Anna gbg för ditt mail !!! Många fina härliga saker i ditt program !
    Jag minns att du skrev så fint på försättsbladet nånting att"idag gifter jag mej med min......osv..." har du lust att skriva ut strofen....tick tack från mej

Svar på tråden BT Träff Göteborg 4