• Princessdiamond

22 april 2006, nu är det et år kvar!!

Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!

iiii *pirra i magen*

*längta*

• Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!
  • Lindha

Vi ska inte heller ha 3-rätters utan oxå buffé. Vill inte ha ett stelt formellt bröllop, det är inte vi.

• Soon

Nä jag tror att det blir trevligt så! Känns som att folk kanske blir lite mer bekväma då också!

...det är tur att man får vara här inne och drömma...nu när man ska hålla sig från att planera för mycket...

Hur var kort-kursen då?

• Princessdiamond

på söndag e det elva månader kvar!!

• Princessdiamond

10 månader å 25 dagar kvar :)

(om jag räknat rätt *s*)

i vilket fall 329 dagar kvar...

• Lindha

Kort-kursen va kanon! Så nu har vi bestämt hur inbjudningarna ska se ut. Två av stämplarna är beställda. Nu gäller det bara att hitta rätt kort och rätt rosa färg på stämpeldynan. :)
    Har ni bestämt hur era inbjudningskort ska se ut?

• Princessdiamond

vi ska ju beställa våra, och har bestämt vilka vi vill ha :)

• Soon

Lindha
    Japp, vi håller på att fnular på en idé som min kära fästman kom med. Ska inte ha inbjudnings"kort", utan inbjudnings"dvd" ev ...
    Får se hur det går med det projektet.

När ska ni börja kolla på klänningar? Har ni varit i affärer och provat och så än eller väntar ni? Jag hade tänkt att vänta tills efter sommaren, är det lagom tror ni?

• Lindha

Vi ska åka och titta på kläder på onsdag. Ska bli så himla roligt! :)

Jag tänkte oxå vänta med det mesta tills efter sommaren. men eftersom jag har en liten dotter så finns det inte så mycket ledig tid till att åka iväg och titta på allt man ska, så jag kände att för att slippa stressa så börjar jag redan nu. :)

• Lindha

Du förresten soon, vem är du egentligen? Kom på att jag nog inte vet någonting om dig. ;) Princessdiamond "känner" jag ju lite grann :)

Lite snabbt om lilla mig; Jag fyller 27år i sommar. Bor med min sambo Johan, vår dotter Ebba 7månader och alla djuren i Älvängen. Vi ska gifta oss i Västerlanda kyrka och ha festen i bygdegården där...

• Soon

Oj, förlåt! Har jag inte presenterat mig...

Jag är 23 år, kommer vara 24 när vi gifter oss. Bor med min fästman i lägenhet (och letar som sagt efter hus). Inga barn än, men förhoppningsvis en hel drös så småningom! Vi gifter oss på Gullholmen, en Ö utanför orust och ska ha festen på en av krogarna där.

Tjipp!

Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!