• Princessdiamond

22 april 2006, nu är det et år kvar!!

Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!

iiii *pirra i magen*

*längta*

• Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!
  • Princessdiamond

jo så e det ju.. men men
    svårt att låta bli

• mrs tate to be

oh....vad jag blir avundsjuk på ER....jag vill också ha mitt kvar och gifta mig....Är precis nygift...1 vecka sen idag...dvs Valborg men detta är något jag helt klart vill göra om...men med samma man förstås! Det var den underbaraste dagen i mitt liv och all planering innan var ju helt underbar och kul! Ett tips på vägen.....planera och ha kul...det är värt att planera allt in i minsta detalj för dagen är värd det bästa....Lycka till Alla ni som har Ert kvar...och njut av den bästa tiden ni har framför Er....planerandet och själva bröllopsdagen! Kram Eva Tate

• Soon

Tack snälla mrs Tate för dom uppmuntrande orden!

Jag är så dubbel. Vissa dagar tänker jag inte på något annat och andra skiter jag i vilket. Det känns som att det är så HIMLA långt kvar. Fast tänker man så för länge kommer man snart ha 3 månader på sig att göra allt... Men det ska nog gå bra. Väntar på besked från den festlokalen vi helst vill ha, ger dom ett bra erbjudande tar vi dom och då är i alla fall 1 grej bokad!!

• Izunia

Ni som bokat kyrka....hur langt i förväg kunde ni göra det? Den kyrkan som vi vill ha kan vi inte boka förrän 6 man innan...stressigt eftersom inbjudan ska skickas 6 manader innan det datumet!!!!

• alrun

Princessdiamond -> Vet preecis hur det är. Vi gifter oss inte förrän i augusti 2006, men jag har redan maaaaassor av funderingar. Kyrkan vi ska gifta oss i är väldigt bokad så vi måste boka snart. Dessutom vill vi göra så mycket som möjligt själva och då behöver man ju tid. Men...

• Soon

Vi har inte heller kunnat boka kyrkan än. För att få boka för nästa år måste vi vänta till 10:e oktober. Och vi gifter oss som sagt i april...men den kyrkan vi ska ha är det inte så jättehårt tryck på, så jag HOPPAS att det inte är några problem. Jag räknar med den liksom...

Fortfarande inget ljud från festlokalen...puh...borde det inte ligga i deras intresse att höra av sig till oss? ...

• Princessdiamond

soon: var ska ni gifta er då?

• Soon

På en Ö utanför Orust. Härligt...

• johandra

Ville bara säga att jag är oerhört imponerad av er att ni klarar av att längta så länge! Själv blev jag friad till i början av april och vi gifter oss i augusti. Tycker att det är huuur lång tid som helst kvar till dess*S* Men så är jag inte född med långt tålamod heller iof...;)

Grattis till er alla och lycka till med planeringen!

Svar på tråden 22 april 2006, nu är det et år kvar!!