22 april 2006, nu är det et år kvar!!
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Princessd:
Är du på G och startar en massa nya trådar.. man finner dig snart överallt :) Sorry att jag lånar tråden ett tag
maya
jag e lite överallt ;)
låna på *s*
Nu har jag bokat lokalen! Verkar vara rimliga priser dom begär också - detaljsnacket får man väl ta senare... Så skönt.
Jaha nu hittade jag oxå hit.. :)
Så vi är bara 3st än så länge??? :)
Hej Lindha!
Ja, det finns flera liknande trådar som folk hoppar mellan, men här är vi inte så många än...
Så hur långt har du kommit?
Kyrka och lokal är bokat. och ikväll blir det kort-kurs för att få idéer till inbjudningskorten. Kul!
Själv då?
Kortkurs! Kul! Var det givande?
Själv försöker jag hålla mig själv i tyglarna och inte göra för mycket för tidigt. MEn som jag sa innan så är nu lokalen bestämd och bokad och således att vi skall ha skaldjursbuffé. Kyrkan är också bestämd, men inte bokade än. Och sen tärna och marshalk då, men resten av deteljarna skall jag FÖRSÖKA hålla mig till efter sommaren med!
Skaldjursbuffé... låter himla gott men KLADDIGT! :)
PRECIS! Det är det som är grejen. Ingen stel 3-rätters, inte vår grej, även om det kan vara väldigt trevligt också! Utan tjo och tjim i glada vänners lag där vi sitter och knäcker kräftskal tillsammans!
Hoppas att det blir trevligt i alla fall