22 april 2006, nu är det et år kvar!!
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Bor i Göteborg då allstå...men det visste du väl redan?
Hej hopp
får inte tappa bort vår lilla gulliga tråd...
soon
vad gör du om en timme?? ;)
blir fika inne i stan..
Oj såg det nog lite sent. Jobbar ändå, så det hade inte gått. Men hoppas att ni hade trevligt!
Hörs här inne senare kanske!
jodå, det va trevligt..
du får komma med nästa gång :)
Javisst! Kul att ni hade trevligt i alla fall!
Får jag fråga tjejer...har ni börjat fundera över bröllopsresa än och i så fall vart och hur länge? När är det läge att börja tänka på det och framförallt boka?
Tänkte fråga samma sak Soon :)
Eftersom jag är hemma och är mammaledig så är inte vår ekonomi den bästa, plus att vi håller på och renovera hela huset. Så därför kommer vi önska oss ett bidrag till bröllopsresan istället för presenter. Vi har ju redan ett hem med allt vad det innebär så några tallrikar, glas, skålar osv vill vi inte ha. Så därför kommer det inte bli nån dyr resa för vår del. Men vart vi ska åka och hur länge vet jag inte riktigt. Vi har pratat om Budapest, Prag och Paris. Eller kanske Bulgarien. Jag är ingen resemänniska så jag skulle kunna tänka mig att bara åka i Sverige, kanske till något mysigt SPA.
Åhh det låter trevligt Lindha. Förstår att det är svårt att hitta pengar till resa, det är ju svårt för OSS och vi har inga barn - eller hus än för den delen.
Vi har nog tänkt oss en solsemester lite längre bort. Drömmen är Seychellerna. Så vi får nog börja kolla upp det redan nu, vad det skulle kosta, om vi klarar av det och i så fall boka ganska snart. Annars får vi komma på något annat. MEn att få ligga på en vit sandstrand som nygift och bara ta det lugnt är ändå drömmen...
vi får betala biljetter till usa..
sedan blir vi bjudna på en vecka i karibien :)
m2b´s kusin (från usa) gifter sig.. under kryssningen och ville ha honom som groomsman.. han ville haft med oss ändå, men nu blev det ju lite extra spännande..
och vi hade nog inte haft råd.. (vilket kusinen antagligen inte har heller eg..) jaja, vi är väldigt tacksamma och nöjda för det här :)
Åh, det låter ju fantastiskt princessdiamond! VIlket lyckosamt upplägg!