22 april 2006, nu är det et år kvar!!
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Ja tjejer (och killar) om ett år har vi fullt upp med de sista förberedelserna!!
iiii *pirra i magen*
*längta*
Tack och lycka till själv! Vad spännande att ha det så runt knuten!
Själv försöker jag sansa mig och inte längta för mycket...man får liksom förtränga det vissa dagar och tänka på annat.
Soon: Ring dem istället. Gör man inte det själv gör ingen annan det at en...och sen visar det sig att lokalen är bokad av nan annan.....
johandra
jag skulle tro att om vi tjejer fick bestämma så hade vi inte väntat ett år till ;)
men man är ju två i den här leken och man måste ju ge och ta..
Izunia: Jag har tänkt att vänta tills på fredag, har dom inte hört av sig då så ringer jag. I värsta fall har vi en bra plan B...
Princessdiamond: För ett halvårs sedan var jag strängt emot att vänta så här länge...men efter långt övervägande med fästman var detta ändå det bästa alternativet...men långt är det ändå.
ja, "problemet" är att jag (vi) naturligtvis vill ha bröllopet relativt nära resan, och eftersom vår bröllopsresa blir till karibien för att vara med på en släktings bröllop och vi blir bjudna på resan så har vi inte mkt att välja på mer än att vänta ;)
Mm... vi får se det som att vi får suga på den goda karamellen LÄÄÄNNNGGEE!
"Åhh vad gooottt!"
*sucka*
;)
Men tänk så här. Nu har vi hela den härliga sommaren framför oss där vi bara kan njuta av den och allt vad det innebär, sen när höstmörkret sänker sig och alla andra blir deppiga, får vi sätta igång på allvar med något av det roligaste i livet!
ja, det e ju sant ;)
Måste bara berätta - är så stolt över mig själv.
I fredags gjorde jag en "Bröllopsmapp" i datorn (har inte gjort det förrän nu!) med budget, gästlista och bröllopsdagbok där både jag och fästmannen kan gå in och skriva! Mysigt!
Har fortfarande inte hört något från festlokalen. Idag MÅSTE jag ringa!