Till Petra:
Du, alltså, ok pratat ut, jo det har vi väl inte gjort kanske, men hon undviker det hela tiden, jag får ingen chans det är alltid nåt, när det äntligen går att prata och inga barn finns i närheten ska hon sova.
Så kanske en familjeterapeut är bra för belysa allting ordentligt.
Till Snurre:
Jaha så allting handlar om mig? Jo det är ju klart att det blir lite vinklat eftersom det är jag som skriver här...
Jag ser det från mitt perspektiv just nu, jag har försökt se allt från barnens och min frus perspektiv alldeles för länge tycker jag, men det kanske är en egoistisk inställning det oxå? Jag har liksom alltid ställt upp på allt, barn, hem, delat ansvar för allt, dessutom tar jag hand om mer "manliga bitar" (nu får jag väl alla tjejer på mig igen *L*) som renovering av hus, fixa bil, dra in pengar. I mångas ögon ses jag säkert som en idiot. Jag har ställt upp så in i h-e. Vad får jag igen??? En fru som sitter framför tv:n och stickar, oåtkomlig, tro inte att jag inte försökt, många, många fredags och lördagskvällar.... nån fru som vill flytta sig från sin fåtölj och sätta sig hos mig i soffan?????? Nä,nä...alltså tänk er de senaste nvad kan det vara (tio årens semestrar) nåt litet sexliv då.......skulle man kunna tro...kanske man skulle kunna ha??? Nähä.....hon.....jag blir så ¨j-a irriterad, jag fattar inte ...
ju mer jag skriver detso mer beslutsam blir jag....inte en dag till!!!!!!
Till Bipp:
Ok, det köper jag... får fixa det