• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • CamillaForsgren

    Nu har jag gjort det Rosalee. Heter dock Liljeus i efternamn på facebook. Bara så du vet :)

  • Rosalee

    Koa, jag kommer att ge honom lappar varje dag, han fick första idag... och så har jag bestämt mig för att ge honom en ledtråd på lördag och sista lappen, där jag frågar hur mkt han väger? Å så ska jag lägga ringarna på vågen under badrumsskåpet. Och när han hittat dom så går jag in till honom och ställer frågan :)  och säger att han även får fråga mig, så blir det lika för båda :P


    Skulle gjort det på söndagen när jag skulle till jobbet, endast via en lapp då, men ja, jag vill ju se hans blick och fråga honom i ögonen :) så jag skjuter på det en dag tidigare så jag är hemma istället :) 

  • augusti

    Vad kul att det finns en2016 tråd! Eller håller den på att dö ut och flyttas över till fb? Hmm...

    Testar här iaf. Har inte läst igenom hela tråden men ögnat och det är så kul att följa andras planering.

    Vi hade planerat att gifta oss augusti 2015 först men jag blev sjukskriven och börjar intejobba förrän i januari 15 så den lilla budget vihade lyckats spara gick åt under höstenoch inget kunde läggas undan därför har vinu valt ett vinterbröllop i januari 2016 istället.

    Helt ärligt så föredrar jag nog vinterbröllop för mig än sommar. Vi kör i slutet på januari och hoppas på mkt vit härlig fluffig snö!

    Min m2b gillar motorcyklar så vi har hittat ett mc museum som vi ska hålla festen på, bland alla motorcyklar. Jag är inte dö förtjust men han är inte dö förtjust i att min klänning kommer kosta 15000 så han fick sin lokal och jag min klänning haha.

    Jag kommer dock behöva köpa massor med dekoration för de lägger bara ut en vit duk och vita servetter men inga blommor eller ljus eller nåt. Tack o lov lägger deutdekorationerna men perfektionist som jag är kommer jag behöva dubbelkolla att det är bra innan gästerna sätter sig...

    Jaja, tjusiga bilder alla lägger ut :) ska bli kul att följa tråden!!

  • Rosalee

    Tycker inte att tråden håller på att dö ut :) Bara att Fb går lite snabbare hihi.


    Jag ska fria till min sambo i helgen Jag är stensäker på att jag får ett ja, så jag är inte nervös alls, vi har ju trots allt redan kollat på ringar och planerat dagen d ;) 

    Det låter så härligt med vinterbröllop :) Jag älskar också vintern, men jag är såå frusen av mig så jag har det hellre varmt när den dagen kommer trots att jag tycker att vintern är så fin :)  :P 

    Datum har vi inte planerat ännu, det tar vi efter att vi fått leva som trolovade ett tag, men 2016 blir det iaf :) 

  • Rosalee

    Japp, en liten lapp :) Men jag kommer att vara med när han läser den, så att han kan svara direkt till mig ;) 


    Ringarna beräknas komma imorgon. (Dom är inte graverade ännu) Och helt klara :) IIiihhh!!!

    Här är iaf en klänning jag hittat som mina döttrar ska ha på sig och även tärnorna, om jag ska ha några :) 
    Vi ska ju gå i det mörkblå temat 

  • Rosalee

    Det kommer att stå såhär på lappen brevid ringarna

    Mitt hjärta, min kärlek, mitt allt, min *namn*
    En förvirrad själ, det var jag.
    Alla vägar var rätt, men det slutade alltid fel.
    Men nog visste jag, att det en dag skulle leda till dig <3

    Om du bara visste, att du är slutet på min början.
    Jag vill ge dig mitt hjärta, min kärlek, mitt allt.
    Tar du emot dessa, är jag den lyckligaste av allt <3

    O så ligger ringarna i en ask brevid :)

  • KoA2016

    Rosalee: Spännande! Du får gärna hålla oss uppdaterade på hur det gått sen.

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)