• joe2012

    Skelleftebröllop 2013

    Finns det några fler brudar/brudgummar som planerar bröllop i Skellefteå under 2013? Eller någon som redan gift sig och vill dela med sig av sin visdom?
    Tips på lokal/catering/band/florister mm mottages tacksamt!
     
     

  • Svar på tråden Skelleftebröllop 2013
  • joe2012

    Min klänning är fortfarande hos butiken, den var för stor och det var för lång leveranstid på en ny så de syr in den åt mig. Ingår tack o lov i priset.
    Här kommer förhoppnignsvis en bild:



     Bra ide med frisörutbildning!
  • joe2012
    Majbrud i västerbotten
    Nu är det inte länge alls kvar! Jag vet inte hur mycket du kommer att kolla här innan helgen så är för vill jag passa på att önska dig en fantastisk dag! Du får gärna lägga upp någon bild på er! Ha så kul!
  • mimmi

    Wooow Joe!! Supersnygg klänning och den sitter helt galet bra på dig!!

  • mimmi

    Elina: supersnygg klänning!! Gillar verkligen bandet som bryter lite!! Fiiiin!!

  • ElinaAstrom

    Tack! Som sagt sitter rosetten på en genomskinlig västgrej jag sytt. Har inte bestämt om jag ska ha den på mig eller inte. Klänningen under är "bara" axelbandslös och ganska vanlig...

  • Skelleftetjejen

    Nån som vet vars man ringer om man är intresserad av att boka nyhamnsgården?
    Tänkte chansa och kolla om den skulle vara ledig på våran dag för lokalen vi har bokat, har dom "fräschat" upp genom att måla alla väggar blåa!!!!????   
    Så jag har lite lokalpanik just nu! 

  • ElinaAstrom

    kanske Nyhamnsgårdens Byggnadsförening Bo Karlsson Tel: 0910 - 52 478 Mobil: 070 - 524 78 04, värt ett försök i alla fall.

  • Skelleftetjejen
    ElinaAstrom skrev 2013-05-13 16:12:49 följande:
    kanske Nyhamnsgårdens Byggnadsförening Bo Karlsson Tel: 0910 - 52 478 Mobil: 070 - 524 78 04, värt ett försök i alla fall.
    Tack :)     Tyvärr så var det bokat för bröllopsfest.... kanske av nån i denna tråd? :D 

    Vars ska ni andra vara?  som inte gifter er den 13:e Juli :) 
Svar på tråden Skelleftebröllop 2013