• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • afturelding

    Vi fick en dag full av missöden, men det spelade ingen roll när vi väl stod där med vigselförrätaren. 
    Även jag bjuder på en bild, men vi väntar fortfarande på bilder från fotografen :) 



     
  • Cakes

    Här kommer en bild på oss på väg ut från kyrkan och en utanför :)

    Längtar efter bilderna från fotografen! Vad kul det är att se era bilder <3 



  • JochP

    Vad fina bilder allihop! Vi har det fantastiskt här på Rhodos. Bor jättelyxigt och har det så härligt. Jag kan inte lägga upp bilder från bröllopet i tråden eftersom jag skriver från mobilen. Men jag har lagt ett par stycken från vår stora dag i mitt bildgalleri. Som ni ser kom det en rejäl åskskur precis när vigseln var klar. Sen blev det fint igen.

  • Malaina

    Det är så kul att se allas bilder:) Jag längtar tills vi får fotografens bilder:) har fått se två st som han lagt upp på sin fb sida:) 
    Här är en länk till vår dans:) 

    ">

     

  • Marjasinus

    Hej, tänkte bjuda på lite bilder :)



    Jag, nervös innan vigseln börjar


    Ingång


    Ringcermoni (och Jannovich :))


    Transport (nödlösningen, flakmopeden skar ihop)


    Fotografering


    Sen var det ju det där med vädret också :) Men kocken lyckades grilla ändå!


    Allt var lila :) Och våra snygga pennor också...


    Tårta!


    Äta tårta!


    Bröllopsvals
    ----

    Vi försökte verkligen njuta av allting, både av att pynta festlokalen och sedan av själva bröllopsdagen och jag tycker vi lyckades helt okej. Det var skitskoj att äntligen få sätta igång och sen tyckte jag vi lyckades vara gäster på bröllopet och låta de som hade ansvar sköta det. Våra tostmastrar var kanon och sen var det massa andra personer om hjälpte till :)
Svar på tråden Bröllop 29/6-2013