• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • hannijohanna

    Ja, oj vilken underbar dag det blev! Sitter här och blir alldeles rörd när jag tänker på det! 
    Här kommer lite bilder från vår dag :) Ladda gärna upp ni också :)






     
  • Malaina

    Vår dag blev perfekt den med! :) 
    Det jobbigaste var nog att tårtdekorationen inte var det vi (enligt oss) kommit överrens om med bagarn men men! tårtan var god iaf:)

    Kvällen blev verkligen över förväntant och gick jätte fort, nästan alladeles för fort. :) Halv 2 lämnde vi festen och hade egentligen räknat med att åka 12:D Men då hade inte allt roligt hunnits med!!




     
  • JochP

    Vi hade också en helt fantastisk dag!!! Har fortfarande släktingar kvar hos oss men i morgon bär det iväg till Rhodos. Jag skriver mer om vår dag senare. Kram och grattis till alla!

  • Moignon

    Grattis till er alla! Vi hade en helt fantastisk dag som var bättre än vad vi någonsin vågat hoppas på! Bilder och mer detaljer kommer. :)

  • Miss JH

    Vi hade också en helt fantastisk dag. Så fylld av lycka och kärlek. Sången satt bättre än nånsin. Maten var underbart god. Regnet kom på rätt ställe. Det var uppehåll under fotograferingen och vigseln. Sen öste det ner under första delen av middagen. Men sen blev det uppehåll igen och solen kom fram. Kvällen var helt fantastisk. Vi fick så underbara tal tillägnade oss och tårarna rann mer än en gång på de flesta. Ska sätta mej vid den andra datorn sen och försöka få in lite foto. Grattis alla!

  • Saris

    åhh vilka härliga bilder!


    Vi blev oxå gifta! Hade strålande sol heela dagen lång! Saknade dock min ena tärna som blev inlagd fre kväll för att försöka stoppa en förlossning (gravid 6 månaden med tvillingar) men tacka vet jag skype! Så hon fick följa allt ändå!:) Men mycket tårar och kärlek blev det:)


    Super lycklig fru nu :)


     

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013