• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • JochP

    Nu får ni hjälpa mig att välja ring! Har lagt in två bilder i mitt galleri på de ringar jag velar mellan. Som ni ser har jag en slät förlovningsring. Men vilken blir bäst till? Bortse från att ringarna jag provade är förstora och inte sitter så bra.

  • Moignon

    Spännande med klänningen! Det kliar i mig över att komma igång på riktigt med den biten... JoP: svårt!! Jag har ingen större sten men tycker att den ringen var väldigt fin! Är det stor skillnad i pris?

  • Annica70

    Dom är fina båda två men den med den lite större stenen får min röst

  • JochP

    Iiiih! Det är min favorit också. Kostar tyvärr 6000 mer än den andra och kanske är det opraktiskt med en sten som står ut. Men den är så fin! Ska går tillbaka till butiken och prova igen.

  • JochP

    Hemma med kräksjukt barn idag. Passar på att pyssla lite. Håller på med vårt alternativ till gästbok. Vid varje plats kommer det ligga en nyckel fastknuten i ett kort som var och en skriver sin hälsning till brudparet på. Jag vet inte riktigt var de ska lägga nycklarna sedan men jag funderar på antingen en stor glasburk eller också hänga upp dem på något.

  • Annica70

    JochP: Se om ni kan hitta någon stor gran eller dylikt, spraymåla den vit och ställ den i en vas på golvet så kan dom hänga sina hälsningar på detta. Ett roligt alternativ vore om du hade ett lite större nyckelskåp dom kunde hänga in dom i.


    Va mysigt med förhoppningsvis fina häslningar

  • Annica70

    Hahaha gren menar jag ju..inte gran..Kan va lite stökigt att ha en gran i lokalen


    sorry

  • Annica70

    Jag har skrivit ut vigselprogramen idag. Ska hämta ett paket på posten med saker jag beställt. Sen blir det kalas och plantering i trädgården i helgen


    vad ska ni göra?

  • Moignon

    Haha... Jag trodde verkligen du pratade om gran... Set hade varit något. Lite julstämning i juni. :) men det där med nycklarna var en jättekul grej! Vi ska lägga ut formulär där man bland annat kan ge aktenskapsråd. Tror dock det ev. Blir en vanlig gästbok med. Var lite inne på att ha en fotohörna där man tar ett kort och sedan skriver en hälsning. Sedan sätter vi in korten när de framkallats.

  • JochP

    Jag skulle vilja ha en gren av trollhassel, men vet inte riktigt var jag ska få tag på det. Annars är väl gran ganska fint ?

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013