• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Längtandsfull

    Älskar ordning och reda... Kontrollfreak som man är =) Mamma och många fler säger hela tiden att jag skall släppa det och slappna av. Att denna dagen är vår och bi skall bara koppla av, att alla andra ska fixa men jag kan inte släppa allt

  • Tinalilaloppa

    Beställde en sk "kinaklänning" i förrgår.... på ren impuls! De lovade snabb leverans i beställningen. Vet ej om den passar eller ens kommer i tid, en riktig vild beställning med andra ord.... Men om den inte skulle passa har jag en backup klänning:)

  • sommaren13
    Tinalilaloppa skrev 2013-07-18 17:52:04 följande:
    Beställde en sk "kinaklänning" i förrgår.... på ren impuls! De lovade snabb leverans i beställningen. Vet ej om den passar eller ens kommer i tid, en riktig vild beställning med andra ord.... Men om den inte skulle passa har jag en backup klänning:)
    Vad beställde du för klänning? Bild eller länk
  • Tinalilaloppa

    Vad kul du tyckte det :) Men som sagt får se om jag kan ha den, hoppas, hoppas, hoppas :D

  • Gummenuttan

    Längtandsfull skrev 2013-07-18 13:16:44 följande:Gummenuttan: detta är stl S. Så dom är nog försmå då. Men dom ligger inne på BT köp och sälj.Ok tack

  • johannisen

    Nu borde jag ha fixat ny gitarrist och ny solist till vigseln, istället för de som hoppade av. Det blir nog bra såhär också :)

    Imorgon ska jag prova klänningen, som kom till butiken i måndags. Har inte sett den sen mars, så det blir spännande. 

  • Aug 2013
    Längtandsfull skrev 2013-07-18 13:24:51 följande:
    Aug 2013 : tyckte du skrev att allt kostade 3000:- tyckte det lät välldigt billigt för alkohol till 130 pers. Vi köpte till 80 pers och allt gick på 7000:- Ja det var många timmar i bil men helt klart värt det.
    Det gjorde det också. Vi handlade för 14000:- sålde det vi inte behövde ha till bröllopet och det vi ska ha till den dagen  gick då i slutändan på 3000:- eftersom vi fick tillbaka lite mer än vad de kostade att köpa in det vi sålde  ;)

    Perfekt att se vad ni andra har med på era listor då jag är lik flertalet utav er och är livrädd att glömma något som jag inte tänkt på men som är en självklar sak :)
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!