• Just Me

    Mars 2013-brudar

    Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar! 

    Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!

     


    Du & Jag 23/3-2013
  • Svar på tråden Mars 2013-brudar
  • Just Me

    Hej!

    Jag har int ehunnit vara in på ett tag... :)
    Men nu är jag här!

    Smått panikslagen dock

    JACKA! Vad ska ni ha? Var har ni beställt??

    Inte länge kvar nu.... iiik!
    Nu ska jag läsa ikapp  


    Du & Jag 23/3-2013
  • MiaCilla
    Just Me skrev 2013-01-30 22:07:39 följande:
    Hej!

    Jag har int ehunnit vara in på ett tag... :)
    Men nu är jag här!

    Smått panikslagen dock

    JACKA! Vad ska ni ha? Var har ni beställt??

    Inte länge kvar nu.... iiik!
    Nu ska jag läsa ikapp
    Du & Jag 23/3-2013

    Va roligt att höra av dig!! Hoppas allt går enligt planerna & att allt är bra med dig. Hittat ngt istället för capen?? Idag är det precis två veckor kvar för mig...nervös.....är bara förnamnet!!


     


     

  • mimi00

    Hmm, ska kommer nog ha en vit "cape" typ..  eller har den bara över axlarna, och kragen är i päls. Kommer dock bara ha den eventuellt på någon bild sen mellan kyrka och lokal :) 

    Vad är kvar att göra för er nu när det närmar sig? :)  

  • eml33h

    Jacka.. jaa.. jag hade beställt en pälssjal från jenjens.. men kom på att det mest troligt rätt så kallt här uppe i norrland, så jag har lånat en beige kort pälsjacka av min svägerska.


    Just Me skrev 2013-01-30 22:07:39 följande:
    JACKA! Vad ska ni ha? Var har ni beställt??
    Oh så spännande! : )
    MiaCilla skrev 2013-01-30 22:54:17 följande:

    Idag är det precis två veckor kvar för mig...nervös.....är bara förnamnet!!


  • eml33h

    Idag ringde prästen för att boka in ett möte.
    Han undrade varför jag inte ringt tidigare .."dom allra flesta brudar brukar ha panik och ringer stup i kvarten och undrar över saker och vill allra helst träffas 6 månader innan!"
    Vi ska träffas på onsdag och jag är lugn som en filbunke.. *peppar peppar*

  • MiaCilla
    eml33h skrev 2013-01-31 12:21:06 följande:
    Idag ringde prästen för att boka in ett möte.
    Han undrade varför jag inte ringt tidigare .."dom allra flesta brudar brukar ha panik och ringer stup i kvarten och undrar över saker och vill allra helst träffas 6 månader innan!"
    Vi ska träffas på onsdag och jag är lugn som en filbunke.. *peppar peppar*
    Hoppas att ditt lugn består!! Jag håller bara på att noja mig över att jag glömt en massa saker & jag har varit lugn hela tiden innan....nästan iallafall. Ska ta helgen till att göra provsminkning & testa vilken frisyr jag kan få till bäst. Nackdelen med att inte gifta sig på hemmaplan är helt klart att man inte får med sig så mkt i resväskorna som man skulle vilja........ Undra om SAS struntar i övervikt när det gäller brudpar, hahaha!!!
  • eml33h
    MiaCilla skrev 2013-01-31 15:46:55 följande:
    Hoppas att ditt lugn består!! Jag håller bara på att noja mig över att jag glömt en massa saker & jag har varit lugn hela tiden innan....nästan iallafall. Ska ta helgen till att göra provsminkning & testa vilken frisyr jag kan få till bäst. Nackdelen med att inte gifta sig på hemmaplan är helt klart att man inte får med sig så mkt i resväskorna som man skulle vilja........ Undra om SAS struntar i övervikt när det gäller brudpar, hahaha!!!

    Ja det enda jag faktiskt oroar mig lite över är möhippan.. har på känn att den blir nästa helg.


    Haha ja, det är ju betydligt enklare att vara hemma där man har tillgång till allt.
    Men du har väl skrivit en lång kom-ihåg-lista?! : )


    Visst skulle ni gifta er i Ishotellet eller är jag ute och cyklar nu?!

  • MiaCilla
    eml33h skrev 2013-01-31 16:59:55 följande:

    Ja det enda jag faktiskt oroar mig lite över är möhippan.. har på känn att den blir nästa helg.


    Haha ja, det är ju betydligt enklare att vara hemma där man har tillgång till allt.
    Men du har väl skrivit en lång kom-ihåg-lista?! : )


    Visst skulle ni gifta er i Ishotellet eller är jag ute och cyklar nu?!


    Ishotellet stämmer bra det så det blir termobyxor, mössor, vantar för hela slanten!! Och min komihåg lista är så lååååång men tänk om jag glömt skriva upp ngt ändå, ja du ser hur mina tankar går!!


    Möhippan skulle jag oxå oroa mig för. Hoppas du får en riktigt rolig sådan & inte behöver göra en massa dumma saker.

  • eml33h
    MiaCilla skrev 2013-01-31 17:28:00 följande:

    Ishotellet stämmer bra det så det blir termobyxor, mössor, vantar för hela slanten!! Och min komihåg lista är så lååååång men tänk om jag glömt skriva upp ngt ändå, ja du ser hur mina tankar går!!


    Möhippan skulle jag oxå oroa mig för. Hoppas du får en riktigt rolig sådan & inte behöver göra en massa dumma saker.


    Var bor ni egentligen? Å har ni nån anknytning till Jukkasjärvi?
    Listor är bra.. men skapar lite stress faktiskt.. den dubbelkollas å dubbelkollas å dubbelkollas.. å man har garanterat glömt bort att skriva dit nånting.. fast det brukar oftast lösa sig ändå :)

    Har du fått din möhippa än? Eller gifter ni er i smyg kanske? :)

  • MiaCilla
    eml33h skrev 2013-01-31 18:44:34 följande:

    Var bor ni egentligen? Å har ni nån anknytning till Jukkasjärvi?
    Listor är bra.. men skapar lite stress faktiskt.. den dubbelkollas å dubbelkollas å dubbelkollas.. å man har garanterat glömt bort att skriva dit nånting.. fast det brukar oftast lösa sig ändå :)

    Har du fått din möhippa än? Eller gifter ni er i smyg kanske? :)


    Långt ner i landet & vi har ingen anknytning till Jukkasjärvi men vi älskar Norrland helt enkelt.


    I SMYG så vi har inte ens berättat för barnen än om vad som ska ske!!! Du får gärna berätta om din möhippa när det skett. Själv hoppas jag faktiskt på att slippa det där, men det är ju trevligt att höra vad andra har fått göra!!

Svar på tråden Mars 2013-brudar