• Just Me

Mars 2013-brudar

Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar! 

Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!

Du & Jag 23/3-2013
  • Svar på tråden Mars 2013-brudar
  • mimi00

Hahaha det gör han nog, men han är för snäll för att erkänna det ^^ 

Nej, vi har endel drama - tyvärr :/ borde kanske inte gå in på det såhär öppet ^^ men vad skönt att ni slipper det !
    För det stressar ganska mycket ! 

• eml33h

Usch, det var tråkigt att höra :(
    Att folk inte kan uppföra sig!
    Drama inom familjen är ju aldrig kul, trist att det ska behöva vara så nära inpå när hela familjen och släkten ska vara samlade.
    Nu vet jag ju dock inte vad det handlar om, men hoppas att det löser sig illa kvickt och att du kan skaka av dig det och se fram emot vad som komma skall : )

• mimi00

Jadå, löser sig vet jag inte men får hoppas det inte blossar upp för mkt. :) 

Jaha, vi hörs väl efter helgen då så vi kan ge detaljer om det hänt någon imon ;) hahah ha en bra helg ! 

• eml33h

Nu har jag något sånär återhämtat mig från gårdagens hippa. Och vilken underbar dag!

Halv 10 kom en bunt härliga tjejer in genom dörren. Klädde mig i fula kläder och satte mig i bilen.
    Vi åkte till en stad 13 mil bort där jag fick göra uppdrag på stan, samla autografer, rulla in en kille i toalettpapper osv.
    Sen käkade vi lunch och åkte sen vidare till en dansstudio där vi fick testa på burlesque chairdance. Oj så fantastiskt roligt det var! Vi fick lära oss en koreografi och sen fick jag hitta på en egen koreografi som dom andra skulle härma.
    Sen åkte vi tillbaka hem och hamnade hos min syster för en underbar middag tillagad av min svåger. Där anslöt även några fler tjejer. Jag fick måla ett porträtt av min m2b, vi hade charader och efter maten åkte vi vidare på spa och bubblade lite. Sen blev jag piffad och så gick vi ut på krogen och dansade oss svettiga. Jag kom hem vid halv 2 och däckade i sängen, utmattad och lycklig! : )

Hur gick det för dig? : )

• mimi00

Nu är jag ensam så tänkte jag med ska berätta ;)  Din verkar kul! Kändes det som de verkligen visste vad du ville? Ni samlades med din m2b på kvällen då? Va roligt !! Burlesque är SKITKUL ! älskar sån sexig men ändå lite classy dans :) Sånt man kan ha användning för senare ;)) 

Min var med TOPPEN ! Mina tjejer komvid 10 tiden för att äta frukost med mig. Sedan fick jag prinsesskjol, lila tiara, öronhänge och halsband sedan en vit slöja! Var en riktig prinsessa (från barnavdelningen haha), sedan åkte vi till en större stad för att hälsa på min m2b innan de drog igång. Sedan åkte vi till en musikstudio och jag fick spela in tre låtar - SKITKUL! och det är verkligen JAG! Det var nervöst men roligt.. tjejerna var mina backupsinger :) Av någon anledning gick jag runt med en badanka med ^^

Därefter fick vi låtarna och åkte vidare till ett köpcenter där vi åt lunch :) Sedan tillbaka till vår lägenhet. När vi kom in hade min mamma och svärmor varit där och städat och lagat mat, dukat och gjort jättemysigt ! Sedan inledde (detta vid 16-17 tiden) en kväll med snack, dans, sång och FEST !

Vi  festade med massa cider och shot, i mängder fram till ungefär 4 på morgen och ändå känner jag inget idag. Rädd att baksmällan inte kommit än ^^ Hade skitkul på utestället, dansade som en dåre. Tjejerna visste verkligen hur JAG ville ha det. PERFEKT ! (hade alla kläder/smycken på mig på utestället utom kjolen) Killarna var hos min bror sen ut på stan, bowlat och söp som jag vet inte vad. han har inte kommit hem än då han inte är körduglig än ^^ men de hade kul :) 

• eml33h

Nä han blev inte kidnappad.. det vara bara nåt dom sa för att jag inte skulle förvänta mig att det var Jag som skulle bli det ; )

Åh, din hippa lät också alldeles supermysig!
    Det är så skönt med vänner som känner en och kan göra det bästa av situationen ; )

Ska bli kul att se bilder sen.. en av tjejerna är rätt duktig på fota och hon tog kort rätt flitigt.
    Tror det blev filmat en del också ;D

Jag skulle kunna gifta mig igen, bara för att få ha en sån trevlig dag igen! : D

GRATTIS TILL OSS!

Nu är det mindre än två veckor kvar.. PIRRIGT!

• MiaCilla

Då är man äntligen fru!!

Hela våran resa har varit helt underbar & fantastisk. Har dock inga bilder jag kan lägga upp just nu.

Vi träffade våran präst direkt vi kom fram. Satt nog & samtalade med honom i över en timme och det resulterade i att han gjorde våran vigsel precis som vi ville ha den och då hade vi ändå inte sagt hur vi ville ha det utan han läste av oss som ett öppet kort. Han gjorde oss så lugna så någon nervositet infann sig aldrig....vi bara njöt!!

När vigseln var över & dom öppnade dörrarna stod det en massa folk (mest japaner) & fotograferade oss. Så snart sitter vi väl i en massa japanska fotoalbum hahaha.

På kvällen åt vi tre rätters på restaurangen & dom hade gjort vårat bord sååå fint med isblock & pynt mm. Och vilken uppassning vi fick. Vi kände oss verkligen som speciella gäster.

Skulle kunna skriva så mkt. mer men då orkar ni nog inte läsa...... jag hoppas NI får en lika underbar bröllopsdag när det är er tur (och det är det ju snart). NJUT av dagen så mycket ni kan för den tar slut fortare än man tror!! Bröllopsdygnet borde vara 48 timmar minst...

Grattis till era möhippor, lät ju riktigt riktigt roligt!! Ser fram emot att få läsa om era bröllop oxå.

Kram så länge & ett stort lycka till med allt

• mimi00

Tiden går så fort nu, vilket är bra för jag längtar sååååå !!!

Vad skönt att ert bröllop blev så lyckat miacilla ! Roligt att höra en lugn brud för en gångs skull! Känns lite bättre nu faktiskt ;)  Och lite uppassning tycker jag man förtjänar på sin bröllopsdag :)

HAHA fick en rolig bild i huvudet med alla japaner ^^ Hoppas livet som gift går bra nu och all lycka i framtiden ! 

• eml33h

Stort GRATTIS! : )
    Du behöver nog inte oroa dig över att vi inte orkar läsa. Sånt är Alltid kul ju!
    Ser fram emot bilder.
    Vad tyckte barnen då?

• MiaCilla
    mimi00 skrev 2013-02-18 12:41:12 följande:
    Tiden går så fort nu, vilket är bra för jag längtar sååååå !!!

Vad skönt att ert bröllop blev så lyckat miacilla ! Roligt att höra en lugn brud för en gångs skull! Känns lite bättre nu faktiskt ;) Och lite uppassning tycker jag man förtjänar på sin bröllopsdag :)

HAHA fick en rolig bild i huvudet med alla japaner ^^ Hoppas livet som gift går bra nu och all lycka i framtiden !

TACK!!

Jag fick oxå en rolig bild i huvudet med alla japaner. Ett svenskt bröllop är tydligen riktigt "exotiskt" för dom fick vi höra & då hade vi bara overaller på oss....tänk om jag skulle haft den klassiska vita klänningen.....oj det vågar jag knappt tänka på hur det skulle varit!!

Önskar dig all lycka på dagen D & livet som fru!!

Kram MiaCilla

Svar på tråden Mars 2013-brudar