Mars 2013-brudar
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Två bakslag inom loppet av 12 timmar!
Min solist skickade ett mail igårkväll och sa att hon tyvärr inte hade tid att köra sången i kyrkan då hon hade så mycket i skolan så hon kommer inte att kunna träna in den. Så vi skippar sången, känns som att det är för lite tid att hitta nån annan som ska hinna öva på 2 veckor.
Har sparat mina naglar läänge och dom har blivit såå fina.. och så bröt jag en imorse!!! Hur snabbt växer naglar egentligen?!
Fy va tråkigt !!!
Haha, jag naglar växer tyvärr inte på två veckor :/ Mina växer väldigt snabbt, får långa och fina - MEN jag har valt att gå och fixa naglarna, gele eller akryl får se, just för det faktum att en nagel faktiskt kan gå av :(
Bara tagga till och köra igen ! Jag tycker det är svårt med alla detaljer nu :/ När ska vad hända och sånt. Usch, lever lite på tanken "det löser sig" :)
Googlade att en nagel växer ca 3 mm per månad.
Har filat ner de andra så det ser liiite bättre ut. Har inget krav att dom måste va jättelånga, men iaf så att man kan göra en liten fransk manikyr : )
Har förresten löst sig angående solist. Slängde ut en spontan efterlysning på Facebook och hipsvips hade jag flera alternativ. Har just pratat med en kollegas fru, hon var rätt så intresserad, hon ville bara höra låten först innan hon bestämde sig. Har inte hört henne sjunga men hon var med i Team Pontare i Körslaget och dom kom ju faktiskt tvåa så hon är nog rätt bra : )
Vi har nu valt A thousand years med Christina Perri istället för I wanna grow old with you.
Vet inte om jag kommer ångra valet i efterhand men nu får jag stå mitt kast!
Tycker iaf att A thousand years är fantastiskt fin, dock inte lika humoristisk som den andra... nåja...
Idag är det bara 16 dagar kvar!
Och klart det löser sig, det gör det alltid!
Tror att man ska gå in med inställningen att det inte kommer bli 100% perfekt.
Det är ju faktiskt alla små egenheter som gör allting personligt : )
Den låten är riktigt fin ! funderade med på den :) Det ända är den är inte super enkel att sjunga om man inte är ganska duktig :/ Men älskar låten - kanske för man är en twilightnörd ^^
Men vad skönt att det löste sig så snabbt efter att det "brakat" haha och att få en liten kändis ;)
Tror man har en viss förmåga att förstora upp saker och ting :) iallafall jag (A)
Ja det närmar sig verkligen nu ! Hoppas allt jobb och pengar kommer vara värt det :))
Fick svar från solisten igår, hon tar på sig den! Känns skönt att det gick att lösa så fort : )
Hahah jaa, Twilight-nörd uti fingerspetsarna :D
Jag tror definitivt att allt kommer va värt mödan!
Nu går jag bara runt å oroar mig för möhippan.. m2b får sin svensexa på lördag och jag är lur på att jag får min samtidigt. Han har skickat tusen sms idag om vilket box-vin jag tycker är det absolut godaste! Det känns ju faktiskt lite misstänksamt : P
Ska för säkerhetsskull inte glida runt i pyjamas på lördag fram till lunch som jag brukar göra i vanliga fall, hehee..
Hahaha vi är i samma sits.. m2b ska ha på lördag och han har pratat mycket med min syster i veckan så gissar på att det kommer till helgen :) ska bli roligt och spännande !
Vad bra ! Den låten är verkligen fin :))
Det skulle egentligen vara lite kul med lite gemensamma aktiviteter.. middag åtminstone, eller kanske sammanstråla sedan på kvällen.
Kommer väl knappast kunna sova inatt, du då?! ;)
Hahah är redan "nervös" ^^ m2b ska till min bror och spela tvspel till imon sen ska de "kidnappa" honom på plats. så får dessutom sova SJÄLV inatt ^^ ahaha Åh ska blir riktigt spännande imon, nästan säker nu att det blir imon, märker att de håller på att försäga sig hela tiden :)
Imon är det bara 2 veckor kvar =) längtar så..
Har du fått någon "familjedrama" nu runt bröllopet?
Då kan jag tänka mig att även din m2b anar ugglor i mossen ; )
Haha så kuuul! Du kommer inte kunna sova en blund! : D
Familjedrama?
Nää det kan jag väl inte påstå.. eller.. vad menar du? : )