• Smulan

    Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

    Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

  • Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • jakother

    Imorgon är det er dag smulan! =) Det är dock drygt en månad kvar för oss! Min ring kom igår och sambons kommer väl sen nångång, men et struntar jag i, min ring var unerbart vacker och jag vill sätta på mig den nu!!! :)

    Vi ska också på bröllop imorgon men det känns mest som att vi inte är direkt bjudna längre, vi ska dit till kyrkan och äta middagen men vi kommer inte vara kvar till festen.. min sambos släkt är helt i obalans just nu och det är inte alls kul!

    Hur som så är det underbart att planera vårt bröllop just nu, har dempat planerna lite med maten är som spikad, på söndag får vi veta hur många gäster det blir, och jag hoppas på fler svar för det är några i släkten som ej svarat än och de har verkligen bedjat om att vi ska gifta oss så att dom får komma.. haha känns dumt nu då om dom inte tackar ja :P


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Smulan

    JAAAAAA imorgon är det vår DAG! Känns så himla konstigt, härligt, nervöst och ändå helt lugnt. Både jag och min son vaknade vid 4 imorses och kunde inte somna om....men vi låg och väntade på att min fästmans väckarklocka skulle ringa så vi inte störde honom (han började jobba denna vecka igen efter semestern). Så nu sitter vi här, jag vid min dator och surfar och sonen vid sin dator och kollar på film=). Har redan hunnit att färga utväxten i håret och ska snart fortsätta med att städa inför söndag. Sen ska jag göra klart 30 st kort (har redan gjort 20) det enda som fattas på dem nu är vårt bröllopsfoto som vi får hasta fram så fort vi kan nästa vecka så vi kan skicka ut dem.
    Massor att göra......jag ska packa en liten "aktivitets väska" till sonen att ha hela dagen imorgon med lite blöjor, leksaker, nallen, snutte filten, lite pennor och papper. Sen ska jag pröva klänningen och ta fram alla smycken och hårsaker jag ska ha plus lägga fram det smink jag vill ha. Allt är ju roligt utom att städa ;).

    Gud så tråkigt att det är jobbigt med din sambos släkt....det gör det ju hela så mycket svårare för en. Men jag tycker du gör rätt i att koncentrera dig på ERT bröllop så kanske du mår lite bättre!

    Nu ska jag skynda vidare men tittar nog in lite här senare ;).

  • Smulan

    Wirre 81 TAAAAAACK! Underbart att få höra så här igår och idag=) Har varit och hämtat min brudbukett och den är bara SÅÅÅÅÅ FIN! Perfekt är den....kostade bara 399kr! Bilder kommer sen...nu ska snart syrran komma och göra mitt hår och mitt smink! Åh börjar bli lite pirrigt nu=)!

    HjärtaHjärtaHjärta

    Måste fråga er alla här på tråden...hur gamla är ni alla? Är så nyfiken! Jag fyllde 31 i år=) och min man (snart är han det) fyller 32 år=)!

  • Smulan

    Nu är jag gift! SkrattandeHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    Dagen var perfekt! Bilder kommer sen! Nu ska vi skåla i bubbel!

  • jakother
    Smulan skrev 2012-07-14 22:56:13 följande:
    Nu är jag gift! SkrattandeHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    Dagen var perfekt! Bilder kommer sen! Nu ska vi skåla i bubbel!
    GRATTIIISSS!!!! =) Efter dagens bröllop kunde jag inte längta mindre till mitt!!!! =) Haha lite kan man ju sakna att man inte kommer ha detta "storslagna" bröllop som man var med om idag, men fick bara mer och mer konstaterat att det inte är något för oss!!! :) VILL HA DEN 25de AUG NUUUUU :) =)

    GRATTIS IGEN SMULAN!! väntar på med spänning på foton! :)
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Smulan

    Tack ska du ha jakother! Förstår att du blev mer sugen nu efter idag! Dagen har gått så fort så fort men ändå var den perfekt! Våra underbara vittnen filmade och fotade oss och vi åt gott. nu dricker vi bubbel och facebookar Flört.
    Foton kommer =)

  • Mallis12

    Vad mysigt! Grattis Smulan!

    Jag och min blivande ska smita iväg själva till Mallroca och gifta oss! Den 1/8 är det dags!! :D 

  • Smulan
    Sanna87 skrev 2012-07-15 22:56:46 följande:
    GRATTIS smulan!! Hoppas ni fick en underbar dag,!!
    Tack ska du ha! Vi fick verkligen en toppen dag! Precis lika intim och lugn dag som vi ville ha. När vi kom hem och uppdaterade vår staus på facebook bara ranlade det in gratulationer så det var rätt skönt att få det efteråt ;).
    Mallis12 skrev 2012-07-15 23:45:18 följande:
    Vad mysigt! Grattis Smulan!

    Jag och min blivande ska smita iväg själva till Mallroca och gifta oss! Den 1/8 är det dags!! :D 
    Ja det var riktigt mysigt tack=)!
    Åh spännande och GRATTIS!
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?