• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Pörcy
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D



    Dessa två var mina favoriter. De smickrar din kroppsform. Lycka till i ditt letande!
  • sommarvinter
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D

     



     


     


     


     


    Den här tyckte jag var jättefin!
  • daniiel
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D


    Den här, den sista, var helt klart min favorit :) Den ser ut passa dig bra, ger dig fin form, och är dessutom gudomligt vacker!
  • Chicita
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D
    Jag kan inte förminska bilderna så jag väljer att ta bort dom helt.

    Men jag gillade alla utom den första och den näst sista eftersom jag tycker att dekorationerna drar blicken från din smala midja.
     
    Men favoriterna är nummer tre och fyra.
    Och trean hade vackrast spets, så det är den som blir nr 1 för mig Flört 
  • nixteina
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D

     



    Älskar den här! Såå himla fin på dig!
    Får man fråga var du hittat den och vad den kostar?
  • Gissi

    Tack så mycket alla ni =) Jag ska ge mig ut och leta snart igen och om några av dessa klänningar finns kvar ska dom testas igen för att se vad jag känner.

    Jag hittade alla dom här i samma butik. Butiken är Milagro och låg på Artillerigatan 40 i Sthlm. Dom har nu flyttat till Karlavägen 38.

    För er som vill ha bra service (antar att alla vill det ;) ) rekomenderar jag detta ställe. Jag fick hjälp av en otroligt trevlig tjej vid namn Malin. Och jag hoppas innerligt att hon är kvar när jag går dit igen =)

    Jag kommer dock inte ihåg vad klänningarna kostade, många var på rea och vissa var orginalpris. Men jag tror att priserna då låg från ca 7000-14000. Jag kan ha fel också.

    Jag tror att jag fastnat lite mer för No 1 och No 3. No 3 med vissa ändringar.

  • tinaalpfält
    Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D


     


    Den här var nog min favorit, framför allt om bandet på bysten går att ta bort. 
  • CoG

    Eftersom att jag utan att tänka mig för svarade på en förfrågan om en annan klänning jag inte längre ska anv och la upp bilder på den,
    så blev jag avstängd ett dygn och den här bilden plockades bort.

    Jag och min Michelle :)

    Att den är smutsig nertill gör igen, den är påtok för lång för mig ändå så det ska bort ett par dm :)


  • Tokig
    CoG skrev 2012-10-18 11:17:37 följande:
    Eftersom att jag utan att tänka mig för svarade på en förfrågan om en annan klänning jag inte längre ska anv och la upp bilder på den,
    blev jag avstängd ett dygn och den här bilden plockades bort.

    Jag och min Michelle :)

    Att den är smutsig nertill gör igen, den är påtok för lång för mig ändå så det ska bort ett par dm :)


    Helt underbar....

    Men avstängd? Vaffådådå? Kan man bli det?
  • Tokig
    daniiel skrev 2012-03-20 11:39:05 följande:
    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.


    Jag tror aldrig jag har sagt hur vacker jag tycker du är på bilden till höger. Det strålar så otroligt mycket kärlek och lycka om dig.
    Det var verkligen en inspirationsbild för mig och även nu efter bröllopet... jag hoppas innerligt att jag lyckades förmedla likadana känslor under min dag och jag hoppas att det syns på någon bild.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D