• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • daniiel
    Cesium skrev 2012-08-05 13:24:10 följande:


    Det här är jag i min klänning x 3. Nu måste jag fundera över och testa hur det blir bäst att ha bandet. Var det ska vara placerat och hur det ska knytas. Jag skulle vilja tona ner flickigheten. Och jag måste fixa underjolen som sitter alldeles för långt ner (på bilderna är den upprullad i midjan). Annars tänkte jag inte göra några ändringar.

    Jag ser fram emot en massa fler bilder, tycker jättemycket om den här tråden!
    Åh, vilken otroligt fin klänning! Flickigheten kan du ju tona ner med hjälp av accessoarer, frisyr och smink :)
  • Krystal

    Åh jösses...på mindre än ett halvår vi har vi klickat in på denna sida över 200 000 gånger tillsammans...

  • 1700tal
    Krystal skrev 2012-08-05 18:42:56 följande:
    Åh jösses...på mindre än ett halvår vi har vi klickat in på denna sida över 200 000 gånger tillsammans...
    Bästa tråden på BT!!
  • fayefaye
    Johanna89 skrev 2012-08-05 00:43:30 följande:
    Bilder från mitt bröllop!
    Klänningen var något av det bästa med hela bröllopet :D
    Så himla roligt också när hela släkten säger till mig: "det är en riiiktig johanna-klänning" ;)





    Vacker klänning!
  • daniiel
    Krystal skrev 2012-08-05 18:42:56 följande:
    Åh jösses...på mindre än ett halvår vi har vi klickat in på denna sida över 200 000 gånger tillsammans...
    Ja, woho! :D Jag tycker det är så otroligt kul att få se riktiga människor i sina klänningar och det är ju väldigt kul att fler också tycker det :) Alla brudar är så vackra och det är ju väldigt kul att så många vill dela med sig!
  • MatildaMattias


    Jag ser en aning spänd ut på bilden
    Men såhär ser den ut, vi gifter oss 8 December 2012
  • Johanna89
    fayefaye skrev 2012-08-05 20:28:33 följande:
    Vacker klänning!
    Tack så mycket :)
  • hedvig
    Cesium skrev 2012-08-05 13:24:10 följande:


    Det här är jag i min klänning x 3. Nu måste jag fundera över och testa hur det blir bäst att ha bandet. Var det ska vara placerat och hur det ska knytas. Jag skulle vilja tona ner flickigheten. Och jag måste fixa underjolen som sitter alldeles för långt ner (på bilderna är den upprullad i midjan). Annars tänkte jag inte göra några ändringar.

    Jag ser fram emot en massa fler bilder, tycker jättemycket om den här tråden!
    Supervacker! Tycker mycket av flickigheten sitter i bandet...så prova utan :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D