• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Willow
    Chicita skrev 2012-07-27 16:11:12 följande:
    Väldigt vacker och annorlunda klänning, och genomtänkt styling hela vägen från bukett till smink och frisyr Solig
    Wow, vilken komplimang, tack Chicita det varmde verkligen.  Solig
    sofiasmamma skrev 2012-07-27 16:36:27 följande:

Wow, Willow, så vacker du är!! Hade jag varit slank som du hade jag velat haft en sådan klänning. Otroligt fin och jag säger som Chicita, så genomtänkt hela vägen! Fantastiskt fint! :)

Tack sa jatte mycket! Solig  Jag hade for forsta gangen i mitt liv en stor fordel och gladdes at att jag inte direkt har nagon byst - annars har jag inte kunnat ha klanningen. 
    aviman skrev 2012-07-27 16:28:04 följande:
    Världens bästa val av klänning! Det är Jenny Packham - Willow, va? Den är ju helt underbar!!!
    Tack Japp det ar JP - Willow klanningen och haller med att den ar helt underbar, efter jag provat den forsta gangen vaknade jag mitt i natterna och tankte pa den. Min dromklanning helt enkelt!
  • fruwesterlund
    FruNovember skrev 2012-07-27 16:36:26 följande:
    Idag har min klänning kommit,
    jag har haft sådan ångest för att prova klänningar,
    så jag chansade och beställde hem en utan att ha provat en endaste i butik..
    Jag är så fantastiskt nöjd, älskar den!
    Behöver sy in den lite, men i övrigt är den allt jag drömt om och mycket mer! :D

Åh, helt i min smak! Var har du beställt den?
  • decemberbrud 12
    Willow skrev 2012-07-27 17:18:36 följande:
    aviman skrev 2012-07-27 16:28:04 följande:
    Världens bästa val av klänning! Det är Jenny Packham - Willow, va? Den är ju helt underbar!!!
    Tack Japp det ar JP - Willow klanningen och haller med att den ar helt underbar, efter jag provat den forsta gangen vaknade jag mitt i natterna och tankte pa den. Min dromklanning helt enkelt!
    Klänningen är MAGISK! Ni är helt underbart vackra! Vågar man fråga hur du fick tag i klänningen och vad den kostade? Är verkligen helt i min smak!
  • Gustafssonskan

Här är min klänning, inte använd ännu utan hela två månader kvar men iaf. Den ska sys in lite då den är alldeles för stor men annars inga ändringar tror jag. Är dock inte helt förtjust i kjolen längre, vet inte riktigt vad det är jag inte gillar dock. Kanske bara handlar om att den är för stor. Funderar på om man ska köpa en ny underkjol dock. 

• Chicita
    Gustafssonskan skrev 2012-07-27 22:10:44 följande:
    Här är min klänning, inte använd ännu utan hela två månader kvar men iaf. Den ska sys in lite då den är alldeles för stor men annars inga ändringar tror jag. Är dock inte helt förtjust i kjolen längre, vet inte riktigt vad det är jag inte gillar dock. Kanske bara handlar om att den är för stor. Funderar på om man ska köpa en ny underkjol dock. 
    Jag skulle nog satsat på en större underkjol.
    Jag tycker att modellen på klänningen ser ut att behöva lite mer lyft än vad du får nu.
    Och det kan göra massor för hur du uppfattar den sen Glad 

-----------------------------------------------------------------------------------
    Ska passa på att säga att enda anledningen till att jag inte kommenterar varenda klänning här inne separat är inte att jag tycker att vissa klänningar inte är fina.
    Utan för att det är så många fina att jag liksom bara väljer ut godbitarna, eller svarar på nån fråga eller så...

Ni är alla jättefina i era klänningar Solig

• jkbr
    Willow skrev 2012-07-27 15:58:19 följande:

Den 14 juli gifte vi oss och har ar nagra bilder, har ingen bra helbild pa bara mig sjalv, men tycker att det ar bara rattvist om brudgummen far vara med ocksa
    p.s Jag ager ej rattigheterna till dessa bilder, dem ar fran var fotograf www.philippe.se

En bild pa klanningen mer i detalj

ÅHHh vad vacker!! du ser ut som en filmstjärna från 20 talet :)
  • FruNovember
    fruwesterlund skrev 2012-07-27 21:43:30 följande:
    Åh, helt i min smak! Var har du beställt den?
    Solig
    Det är en Forever Yours modell 4812,
    fast hittar den bara med svart spets när jag googlar..
    Fyndade den på blocket, är så himla glad! :)
  • Olmo
    Saandraa skrev 2012-03-20 14:48:50 följande:
    Kul tråd! Alltid roligare att se klänningarna på "vanliga" brudar. Superfina klänningar ni har allihop! Skrattande

Här är min klänning! Vi gifter oss i November i år. Vill så gärna att tiden skall gå fortare nu!
    Hej,

var har du hittat denna?
  • Willow
    decemberbrud 12 skrev 2012-07-27 21:56:04 följande:
    Klänningen är MAGISK! Ni är helt underbart vackra! Vågar man fråga hur du fick tag i klänningen och vad den kostade? Är verkligen helt i min smak!
    Tack Solig Klanningen ar fran Jenny Packham, inkopt i London. Den var valdigt dyr, men jag sparade och jobbade hart for att kunna ha rad med den - dumt kanske vissa tycker nar man bara har den en dag, men for mig var det vart det  
    jkbr skrev 2012-07-27 22:26:22 följande:
    ÅHHh vad vacker!! du ser ut som en filmstjärna från 20 talet :)
     tack sa mycket  
  • lundabrud

här är bilder på mig och min man från vår dag i lördags!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D