• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Nudax
    ajmb skrev 2012-08-02 10:32:42 följande:
    Nudax....
    Åhhhhh vad fin du/ni är....Ser ut som ni hade tur med vädret oxå.

Stort Grattis 
    Hehe , såg din kommentar i 28-tråden nu också =D Men då vet du att vi hade riktigt tur med vädret just under de 2 timmar vi tog foton, resten av dagen öste det ner, men det gjorde ju inte lika mycket då även om vi hemskt gärna hade velat haft vigseln utomhus under den kupol som det var tänkt.

Tack! =)
  • Chicita

Åh vad kul att se bilder Nudax (och alla andra)...

Men det är lite speciellt för er man har följt lite på vägen så att säga  Glad

• Nudax
    Chicita skrev 2012-08-02 11:45:24 följande:
    Åh vad kul att se bilder Nudax (och alla andra)...

Men det är lite speciellt för er man har följt lite på vägen så att säga  Glad
    Tack, chicita! Det är kul att visa upp dem också! =D (Och jättehäftigt att ha fått se era!)

Vi har även postat en hel del bilder och text i min blogg, om man får smyga in den: www.thoughtsoffhermind.webblogg.se
  • Discoannali
    MrsH skrev 2012-08-01 21:06:21 följande:
    Fantastisk fin klänning:)
    Tack så mycket! Ja, jag kände mig så himla fin hela dagen så jag ångrar inte mitt val!
  • paet

Här är min Köpt på aliexpress.com! Beställd en söndagnatt, fick den i handen Fredag vid lunch! Den var iofs färdiguppsydd men ändå! Ska fixa en till bild som är från andra sidan. Väntar på att få bilderna idag faktiskt
  • Växjöbrud2011

Såhär såg min klänning ut! Har faktiskt ingen bild på bara mig och klänningen, tror jag, men här ser man det mesta iaf! Det är en Nixa 914.

• mjeanettek

Vi gifte oss fredagen den 6 juli i pösande regn! Vi tog som tur var brudfotona innan bröllopet då det endast var molningt! Tur! Fotografen var fantastisk och vi kan verkligen rekommendera honom: http://www.michal.se/ Vi har inte fått fotonoa på posten än, vi har endast sett testbilderna. Detta är tatt av en gäst.

Tuvärr började det regnar PRCIS när vi skulle börja cermonien så vi var tvugna att flytta in i tälten med en fart! hehe Som tur var höll tältet tort! Det var hyrt av Rent a Tent Trollhättan och de kan rekommenderas!

Klänningen är från LITB. Det var en fastastisk dag, trots regnet!

• Nikkita

Så fina klänningar ni har allihop Solig Blir så glad över att se alla nya bilder som poppar upp i tråden hela tiden!

• 21maj

Så fina och vackra ni är allihopa. Vilka klänningar.. galet vackra.. man blir så sugen på att gifta sig igen, men är ju redan gift så det får vaSolig

• Johanna89

Bilder från mitt bröllop!
    Klänningen var något av det bästa med hela bröllopet :D
    Så himla roligt också när hela släkten säger till mig: "det är en riiiktig johanna-klänning" ;)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D