• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Cesium
    daniiel skrev 2012-08-08 13:30:42 följande:
    Kan du inte pröva ett band i någon annan färg? Har ni tex temafärger?
    tinaalpfält skrev 2012-08-08 13:39:59 följande:
    Cesium: Alternativt att få dit någon brodyr eller några stenar så att midjan markeras utan att du får en rosett på ryggen.
    Jag tror att bandet får vara kvar som det är förutom att jag kanske knyter det mer som Jalle här ovanför har gjort eftersom rosetten är på gränsen till för söt. Och så ska jag hitta rätt läge för det, det går att variera några centimeter upp eller ner, vilket gör en del skillnad i utseende. I övrigt är jag så nöjd med klänningen som den är, det syns dåligt på bilderna (kan anas på mittenbilden) men det är ett lager med prickig spets över hela klänningen som ger mer karaktär åt den i övrigt enkla modellen. Jag har en färgad kofta att ha till också vid behov, jag fryser så lätt. Så, nu ska jag inte ta upp mer av tråden utan ge plats åt fler bilder!!!!!
  • BlomAnna

Jag har fått hem min klänning och jag tyckte faktiskt att jag såg helt ok ut i den. Något jag varit jätte orolig för att jag inte skulle tycka. Jag är dock lite besviken på att den är full med pärlor,paljtetter och kristaler något jag sa att jag inte ville ha. Spetsen på livet är dessutom ordentligt sned sydd, den är alldeles ör lång och för stor i halsen, så nu vet jag inte hur jag ska göra med klänningen men jag kan väl bjussa er på en bild med mig i den iaf Ett styck dotter och ett stökigt hem får ni med på köpet Tilläggas ska kanske att jag inte har några bra underkläder under och att jag inte har underkjol på mig.

• vinterfrost
    Joanna Marie skrev 2012-08-08 13:56:39 följande:

Så fina! Gillar den gröna färgen, var har ni köpt slipsen?
  • mirre01

kläningen köptes in igår supernöjd, sitter dock ej riktigt som den ska då jag har bh på mig och busiga barn med mig i butiken men helheten syns

• mirre01
    Lipan skrev 2012-08-09 10:57:38 följande:
    mirre01; Jättesnygg klänning och den ser ut att sitta riktigt bra tycker jag! Glad
    aww tack vad glad jag blir
  • Wilda

Min mamma har sytt min klänning och hon hade från början bara en uppritad bild om hur jag ville ha den och sen hittade vi ett mönster som inte stämde alls bara för att ha en storlek och något att rita delar av klänningen efter. Hon fick till den Såå Bra och jag fick så mycket beröm för den :) Hon har dock haft panik många gånger och vi har fått slå våra kloka huvuden ihop vid flera tillfällen, men vi fick till den :)
  • Wilda

Lägger till en bild till där man ser lite mer av framsidan och även min snygga man :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D