• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Millisch

Tack chicita för tipsen! Jag behövde en underkjol till min klänning och en av de du länkade verkar helt perfekt till min klänning så slog hel enkelt till! :D Ska bli spännande att se m den passar till! :)

• Chicita
    Millisch skrev 2012-07-22 22:08:28 följande:
    Tack chicita för tipsen! Jag behövde en underkjol till min klänning och en av de du länkade verkar helt perfekt till min klänning så slog hel enkelt till! :D Ska bli spännande att se m den passar till! :)
    Du får visa sen Glad
  • Millisch
    Chicita skrev 2012-07-22 22:16:09 följande:
    Du får visa sen Glad
    Det lovar jag! =)
  • FruStendahl
    FruStendahl skrev 2012-07-11 16:19:13 följande:
    Idag provade jag min brudklänning igen, jag har gått ner 11kg sen jag provade den första gången (trodde jag aldrig) så nu får den sys in eftersom jag inte hinner få hem en mindre :)

EN månad kvar, 11 Augusti blir vi HERR och FRU Stendahl...

Min klänning är från Special Day :)

• qdgirl

Här kommer bild på min brudklänning från bröllopet förra lördagen.
    Väntar på bilder från fotografen så dessa är det bästa än så länge.

• sissi
    hsmamma skrev 2012-03-20 14:44:07 följande:
    Den tror jag jag ska ha.
    Åhh sån vill jag ha!!
  • Five year engagement

gifte mej i lördags!!!  
    här är en bild när jag provar klänningen för första gången med allting på enm gång, underkjolen som vi precis klippt till, boleron som min systers väninna sytt in, ett svart sidenband som jag precis innan varit på stan och köpt.. denna bild är taget ca 18 kvällen innan bröloopet.. ute i god tid minsann

kände mej sååå nöjd, det blev så bra som jag hoppats!!! =) 

• BeccaBus

Idag var jag och prövade min klänning igen! Fortfarande några rundor kvar till sömmerskan men det börjar arta sig!!! 

Vad som inte syns på bilden är att ryggen har sytts om från knappar(dragkedja) till kostettrygg.

Den är inte snörad i ryggen så den ser lite slapp ut på sidorna...

• Vingilot

Så här blev min klänning. Jag har sytt den.

• Sara 120707

Klänningen blev jättefin!

Riktigt fin bild på er oxå, ser så nöjda och lyckliga ut

Vingilot skrev 2012-07-24 23:01:20 följande:

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D