• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Sofiiiz

    Fick mig möhippa nr 2 i lördags! Men slapp som tur va spexa som ja gjorde vid den första. Klänningen har blivit levererad och nästan allt är klart. Ikväll packar vi bilen för färden till Jämtland Sista tisdagen som Eriksson bara 4 dagar!

  • Minuz
    vinterfrost skrev 2012-11-26 17:38:14 följande:
    Tack för era synpunkter :)

    Åh snö. De har sagt att ska komma i slutet av veckan. hoppas givetvis att det är snö nästa helg men är oxå glad om dt inte regnar och blåser allt för mkt..

    Minuz, vilken klänning blev det. Den senaste eller fula ankungen?

     
    JA, jag ahr oxå hört att det blir snö i helgen. Hoppas hoppas hoppas!

    Det blev den senaste klänningen...... Är så nöjd
  • zoooda
    Yourstruly skrev 2012-11-27 16:35:32 följande:
    Nu är allt klart med klänningen!:):) 
    ser inga bilder!?

    asså vi vet inte riktigt hur vi ska ta oss hem från festen haha.. taxi kostar 1800 hem.. rätt saftigt.. nu har syrran erbjudit sig att köra hem (de tar väl en timma typ)  men då e problemet att bilen vi har åkt i hela dan kör åt andra hållet så då har vi ingen bil...
    hmm e de värt med taxi kanske? 
  • Jonna1983

    Blommor - check!
    Vigselprogram - check!
    Kläder till samtliga inblandade - check!
    Placeringskort - check!
    Bordsplacering - check! (Det var ju superskoj att göra, fått ihop riktigt bra bord!)
    Idé till festprogram - check!
    Långa tomtebloss - check!
    Vigseln med all musik och annat - check!
    Toastmasterplaneringslördag - check!
    Adventsstädning + lussekattsbakning + adventskonsert  på lördag&söndag - check!
    Hår och smink - check!
    Spelmanslag - check!
    Mat - check!
    Dessert - check!
    Tårta - halvcheck, har inte sett det hända än... Mitt största bekymmer just nu, men det ska nog ge sig!

    Och bäst av allt, superlön som trillade in på kontot idag.
    Nu är det bara roligheter kvar att göra. Idén till festhäftena har jag knyckt härifrån (vi tänker skoja hej vilt med våra släktingar och vänner i våra presentationer. Alla kommer ha gjort något väldigt spännande i sitt liv och många kommer ha väldigt speciella dolda talanger!)

    Det känns som att det kommer gå bra det här! :)
    Kram till er alla och till er som gifter er på lördag, stort lycka till!


    121208 säger J+A ja.
  • zoooda

    ska ni ha alkoholfritt vin att välja på till middan? vår lokal ligger så till att man måste köra bil dit.. kanske värt att köpa ett gäng flaskor? iaf rött vin till middagen..

  • Teza

    Tack Hallonfrossa och vinterfros för ert peppande stöd, när man har en sån där dag ;)

    Vinterfrost, åhh va typiskt då ju, att jag inte tänkte på de att be er om hjälp hmm, men de löser sej nog

    Är så glad för så mycke annat, för den nya bilen, och så hittade jag världens enligt mej snyggaste kappa i Lördags, blev helt kär, en sån grej ni vet man bara MÅSTE ha, fast man inte ens tänkt köpa något sånt hihi
    älskar den :) 

  • teddy

    Aaaaaahhh!!! Bara några dagar kvar nu!!! Jag e så nervös o spänd men så glad också! De ska bli så härligt o roligt!!!
    Snart smäller det hörrni alla 1 decemberbrudar!!! :)) 

  • Pekkiisch4

    Shit jag har varit rätt lugn och inte känt nervositet, men nu när ni härjar och att det är på lördag !! Har inte riktigt fattat att ni e på g ;) blir ju nervös för er skull :p

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????