• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • eddan

    Jag har lite fått för mig att jag inte vill ha vita skor...utan kanske blekrosa eller så.Men juli2013 gillade dom vita med låg kilklack du la in länken på.  

  • CoG

    Vi träffade fotografen och fotade oss lite i hans studio i em.
    Det kändes bra tycker jag!
    Vi ska träffas igen den 20 juni på den plats vi ska fotas då vi gifter oss för att kolla lämliga platser och så...
    Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst!
    Bilderna han tog ikväll blev fina så nu kan jag lugnt bocka av att vi har valt fotograf och att det känns bra.

    Att både få parfoto, foton från kyrkan och ute på kyrktrappen med gäster/ familj osv
    15 fixade foton på fotopapper, alla foton på skiva att anv som vi vill för 3500 kr
    Det blir ju riktigt bra!

    Imorgon ska jag prova klänningen som sömmerskan kortat av och jag hoppas att det känns bra då med!

  • Pagnie
    eddan skrev 2013-04-11 19:06:40 följande:
    Jag har lite fått för mig att jag inte vill ha vita skor...utan kanske blekrosa eller så.Men juli2013 gillade dom vita med låg kilklack du la in länken på.  
    tror det är många som inte har vita skor faktiskt. det blir lite roligare så tycker i alla fall jag. jag kommer ha marinblå skor :D
  • 67d

    CoG: det var ett riktigt bra pris!! Våran kommer ta 5500kr och då fotar han i 2 timmar, under vigseln och sedan efter utanför kyrkan och när vi åker iväg med häst och vagn . 8 bilder ingår på papperskopia. En av våra gäster är amatörfotograf och kommer fota mer under dagen, men ville inte ta på sig uppdraget att fota i kyrkan då det kan vara lite knepigt :)

  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-11 19:21:19 följande:
    Vi träffade fotografen och fotade oss lite i hans studio i em.
    Det kändes bra tycker jag!
    Vi ska träffas igen den 20 juni på den plats vi ska fotas då vi gifter oss för att kolla lämliga platser och så...
    Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst!
    Bilderna han tog ikväll blev fina så nu kan jag lugnt bocka av att vi har valt fotograf och att det känns bra.

    Att både få parfoto, foton från kyrkan och ute på kyrktrappen med gäster/ familj osv
    15 fixade foton på fotopapper, alla foton på skiva att anv som vi vill för 3500 kr
    Det blir ju riktigt bra!

    Imorgon ska jag prova klänningen som sömmerskan kortat av och jag hoppas att det känns bra då med!
    vad roligt att träffa fotografen. och vilket bra pris ni fick. nu ingår ju vår fotograf i paketet vi har så jag har ingen aning om vad han tar men han är med från att allt börjar innan kyrkan där när vi åker limousine till natten när festen är slut. sen får vi alla bilder oredigerade och några redigerade på skiva. känns bra att få allt. samma sak med filmen. där får vi en redigerad och en oredigerad koipa.

    sen har vi ju två fotografer till. men dessa är vänner till oss så dom tar inte speciellt mycket. men dom är också med hela dagen. den ena sover med mig och tärnan på hotell på natten och den andra sover med sambon och bestman så dom fotar från vi går upp tills festen är slut på natten.
  • CoG

    Ja, erat pris var ju inte heller så farligt :)


    67d skrev 2013-04-12 09:55:39 följande:
    CoG: det var ett riktigt bra pris!! Våran kommer ta 5500kr och då fotar han i 2 timmar, under vigseln och sedan efter utanför kyrkan och när vi åker iväg med häst och vagn . 8 bilder ingår på papperskopia. En av våra gäster är amatörfotograf och kommer fota mer under dagen, men ville inte ta på sig uppdraget att fota i kyrkan då det kan vara lite knepigt :)
  • eddan

    Vi har anlitat en ung jätteduktig tjej som har en fotoblogg. 1000 kr betalar vi och då får vi alla bilder redigerade :) Hon ska fota oss innan och i kyrkan och lite efteråt. Är grymt nöjd :)

  • CoG

    Perfekt!!


    eddan skrev 2013-04-12 21:46:00 följande:
    Vi har anlitat en ung jätteduktig tjej som har en fotoblogg. 1000 kr betalar vi och då får vi alla bilder redigerade :) Hon ska fota oss innan och i kyrkan och lite efteråt. Är grymt nöjd :)
  • Kago09

    I torsdags fick vi hindersprövningen så det gick fort! Vi skickade in förra torsdagen så det tog en vecka! Idag är det 3 månader kvar

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!