Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
67d - Vi satte 1 maj, lite tidigt kanske... vi bara tog ett datum :) Alla har dock redan tackat ja förutom två par som båda har sitt bf-datum dagarna kring bröllopet och bor hundra mil härifrån. Vi funderade på att bjuda två reservpar men nä. Känns fel med reserver :)
Inget fel med att bjuda in andra om flera tackar nej, finns det plats så varför inte fylla den.
Vi har osa 1 maj, bland annat för att om alla kommer måste vi fundera ut en plan B för att alla ska få plats :) det verkar ju nu som att de allra flesta tackar ja, och skulle någon tacka nej så är det tyvärr bara bra i det här läget... :)
så tjejer nu har jag varit in till stockholm igen och provat min klänning för sista gången. Den satt verkligen perfekt så nu ska sömmerskan bara sy tillbaka pärlorna och sen får jag hämta den på tisdag. det kommer bli såååå underbart. hon gjorde verkligen ett toppenjobb så behöver ni någon sömmerska kan jag rekommendera henna utan problem. håller verkligen vad hon lovar och gör många klänningar.
Köpte även en BH äntligen. lite svårt att beskriva hur den ser ut men kan lägga upp en bild sen. helt sjukt skön var den och den kommer verkligen sitta hela dagen/kvällen/natten. nu måste jag bara hitta ett par trosor också.
Roligt!!
Jag har nyss beställt 20 meter med vimplar i grönt och vitt som ska sättas upp utanför bygdegården där vi ska hålla till med middag och tårta.
Då ser det kanske lite festligare ut där med.
Hoppas det räcker med 20 meter.....:)
De vi ska ha inomhus har jag tänkt göra själv.
Jag har sytt 16 meter vimplar i vitt, ljusblått, ljusrosa och ljusgrönt, och tänkte sy 16 meter till :)
det var jäkligt mycket jobb så hade säkerligen varit enklare att köpa!! Jag tycker iofs att det är rätt kul att pyssla lite, men tar man på sig för mycket är väl risken att det förtar glädjen och man blir stressad istället..