Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Vi har osa den 30 April. Vi tycker inte det är för tidigt då de vetat om det sedan i januari. Vi har bjudit 46 personer, lokalen vi ska vara i har 50 max gräns så 48 st med oss. Nu har 3 st tackat nej och vi tror tre till inte kommer komma så då är vi nere på 40 gäster. Dock har vi 7 gäster som har respektive som vi inte bjöd då vi inte hade plats och vi har aldrig träffat dem men nu kan de komma om de vill så då blir vi 49 om alla kommer alldeles lagom. Det är inte många som osa:t men vet många som sagt att de ska komma när vi pratat men inte anmält sig.
De vi ska ha inomhus tänkte jag göra i mönstrat och enfärgat papper, jag äger ingen symaskin annars hade det säkert gått smidigt om man tar tyg som inte remsar upp sig.
ja jag hoppas faktiskt också att några säger nej. vår gräns var ju på 120 gäster från början men nu blev det ju 170 så jag hoppas faktiskt att alla inte kommer för det bli sjukt mycket folk annars.
Jag har följt det här, smidigt och man behöver ingen symaskin!
itsahouse.blogspot.se/2010/06/sy-vimplar-steg-for-steg.html
Papper fungerar ju jättebra, men jag tänkte att gör jag i tyg kan jag spara och kanske dekorera med fler gånger. Ganska fint att hänga i barnrum också ! :)
Ja det var jätte fint!
Jag funderar på ngt sånt här och använda ett vitt satinband att fästa upp dom i på ngt sätt :)
Fast i våra fäger,grönt och vitt.
Så här såg de första jag gjorde ut,
får se om jag kör på det eller gör på ngt annat sätt.
Jag tycker de är jättefina! Vimplar kan förändra jättemycket, kommer bli jättefestlgt tror jag!
Vi ska också ha vimplar men jag kommer göra dom av vanligt inslagspapper :) Har sytt såå mkt vimplar till barnens rum och till kompisars barn osv. Så denna gången blir det i papper men det blir jättefint det med :)
Viker du papperet dubbelt då?
Jag filurar på vart jag ska hitta papper som inte behöver kosta så himla mkt.