Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Några fler förlovade här inne som vill visa upp sig tillsammans med blivande?
:)
Åh vad fina ni är pagine, blått ser jag också :0)
Vi ska ha bröllopshäften, vi vill gärna ha lite beskrivning av våra gäster, sen blir det meny och lite annat smått och gott men inte så jättemycket.
Jag är just nu i dekorationernas land när det kommer till planeringen. Jag drömmer och tänker på det konstant allt från ballonger, löpare, diamant konfetti ja allt...och lite annat som jag har tänkt pyssla ihop.
Idag fick jag min klänning, jag är så lycklig den är så fin, jag vill gifta mig NU!!! Den skickades från kina i fredags och i morse såg jag att den hade kommit till malmö så tänkte att då får jag den denna veckan men kl 15.45 ringde det på dörren och där var den :0) 2 timmar senare åkte jag hem till min ena tärna och provade den. Nu ska man bara vänja sig vid hur det känns att ha den och vänja sig vid underkjol och allt man har under. Hur ska jag kunna gå på toa?? :0)
haha ja det där med att gå på toa kan nog bli lite knivigt känns det som. Dom säger att det är bra att gränsla toaletten så man kör fel håll om ni förstår vad jag menar ;)
Det har jag inte hört, tack för tipset, hoppas det funkar då :0)
haha ja det får man ju nästan testa innan bröllopet så man inte står med skägget i brevlådan så att säga.
Usch och fy, värsta mardrömmen i natt!!
Jag vaknade upp och det var den 13 juli vår bröllopsdag och allt var långt från färdigt. Lokalen var inte betald så vi undrade om vi fick tillgång till den då och inga pengar på kontot hade vi, inga ringar hade vi köpt, inga vigselprogram, inga festhäfte jag kände panik och visste inte vad jag skulle göra. Snacka om att jag blev glad när jag vaknade och att det inte var sant... :0) någon mer än jag som drömmer massa negativa drömmar/saker om bröllopet??
haha nej faktiskt inte. jag har hållt mig borta från allt sånt än så länge. men vi får se längre fram. det lär ju komma.
Åh tack vad alla är snälla här, massa bra tips! Bra tips med jysk, vi behöver dock tält för 85 pers så jag tror inte vi kan köpa ett utan kommer nog måsta hyra.. Det är jag som varit dum och till varje pris ville ha min drömfestlokal, har tittat på den sen jag var liten, och bortsåg lite från att själva sittdelen på nedervåningen är i minsta laget. Trodde ju också att några skulle tacka nej men alla verkar komma :) jätteroligt också förstås.
Börjar kännas lite bättre nu då jag har sett att tälten kan göras rätt mysiga och jag har sytt vimplar och köpte pomponser och har massa kandelabrar osv, plus att vi kan gå in och ha tårta och fest sen :)
Tårtställningstråden var lite gammal tyvärr.. bilderna verkar inte finnas kvar. Hoppas det dyker upp andra tips! Inte så dum idé att snickra själv ändå.
Kago09: jag drömmer mardrömmar nästan varje natt, så jobbigt!! Svettigt och värsta ångesten, vaknar kallsvettig. Allt är kaos, inget är rätt, inget är på plats, allt går fel :) hur ska detta sluta, är ju tre månader kvar! Vet ju att jag har lätt för att bli stressad så det förvånar mig egentligen inte :)
När har ni satt sista datum för att svara på inbjudan? Om vi säger att 6 personer skulle säga att dom inte kan komma skulle ni bjuda in andra då? :)