• 89lillo

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

vilka datum har ni?? 

• Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • CoG

sambon säger "kondomer, gravitietstest"

Vi kommer inte att hå några korgar,
    men jag funderar på en låda med värktabletter, plåster, skavsårsplåster iaf.

Pagnie skrev 2013-04-07 15:29:20 följande:
    ja men precis. allt kommer ligga i dom där korgarna. kommer inte skriva något utan dom får leta det dom behöver.

huvudvärkstabletter
    skavsårsplåster och vanliga
    hårspray
    tandtråd
    tandpetare
    tamponger
    bindor
    hårnålar
    hårsnoddar
    nål och tråd
    halstabletter

ja det var lite. nu hittade jag inte listan men mycket mer kommer det vara :D

Har du mer bra förslag får du gärna komma med dom.
  • Pagnie
    CoG skrev 2013-04-07 15:32:26 följande:
    sambon säger "kondomer, gravitietstest"

Vi kommer inte att hå några korgar,
    men jag funderar på en låda med värktabletter, plåster, skavsårsplåster iaf.
    haha kondomer har slagti mig men gravtest, njae. det får dom fan stå för själv ;)
  • CoG

hihi

Pagnie skrev 2013-04-07 15:39:02 följande:
    haha kondomer har slagti mig men gravtest, njae. det får dom fan stå för själv ;)
  • pamjofre

ahh toalettkorgarna, CoG- de där med gravtest va lite kul, men håller med pagnie- de får de stå för själva! jag tänke även ha:

deo (spreyflaska, en för herrar och en för damer)
    nagelfil
    strumpbyxor
    istället för mintpastilller tror jag att jag kommer ha tuggumi :) 

• pamjofre

..och korgen hittade jag för en 5a på loppis, brukar finnas en massa korgar på loppisar för bra pris :)

• Pagnie
    pamjofre skrev 2013-04-07 20:30:50 följande:
    ..och korgen hittade jag för en 5a på loppis, brukar finnas en massa korgar på loppisar för bra pris :)
    tack för bra tips. :P
  • eddan

Pagine - Tycker kyrkan var såg superfin ut :)Alltså stress av att läsa denna tråd haha ;)Vet inte vad jag vill ha för ring, min mamma ska sy klänningen och vi har typ tjaaa...precis börjat :) Men äh känner mig rätt lugn :)Vårt tema är ljusrosa/mintgrön och vintage.          

• Sparriskarro
    CoG skrev 2013-04-07 11:34:53 följande:
    Hej julibrudar!

Vad kul att se hur det rör på sig för alla :)

Jag vet inte om det händer så mkt för oss just nu, ibland känns det som att allt står helt still och som att det gör något än fast det faktiskt är gott o tid kvar.
    Det är ju så kul då det händer saker och rör på sig, det får helst röra på sig helatiden :)

Vi kommer att äta middagen i en Bygdegård så jag filurar på vad som behövs för att göra den lite mysigare.
    Färgtemat är vitt och grönt och jag vill att det ska synas.
    Förra veckan fixade jag två toalettskyltar som jag tycker blev söta och somriga.

På torsdag har vi boka en fotosession hos vår tänkta fotograf.
    Det känns som en bra ide att kolla hur bilderna bild så att jag lättare att slappna av och lita på att det blir bra bilder även på den stora dagen.

På fredag ska jag testa klänningen som är kortad och hoppas att det blir perfekt.
    Mamma ska följa med så att hon kan träna lite på att knyta den :)

Jätte kul att tråden fått lite fart igen. ledsen att jag inte hunnit vara så aktiv själv..

Vad är det för Toalettskyltar du gjort, får man se bild?

Jag håller för fullt på med att samla pyssel till festprogrammet och leka lite med designen...

• Sparriskarro
    eddan skrev 2013-04-07 22:50:48 följande:
    Pagine - Tycker kyrkan var såg superfin ut :)Alltså stress av att läsa denna tråd haha ;)Vet inte vad jag vill ha för ring, min mamma ska sy klänningen och vi har typ tjaaa...precis börjat :) Men äh känner mig rätt lugn :)Vårt tema är ljusrosa/mintgrön och vintage.

Hej Eddan, Du ska inte känna dig stressad. Vi gör alla så mycke som man själv känner för, orkar och vill!

Va kul att sy en egen klänning! Då får du verkligen en unikklänning...

• CoG

Sparriskarro:

Förrutom temafärgena vitt-grönt så är även hjärtan återkommande både i trycksaker, dekoration och mina smycken.

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!