Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
sambon säger "kondomer, gravitietstest"
Vi kommer inte att hå några korgar,
men jag funderar på en låda med värktabletter, plåster, skavsårsplåster iaf.
hihi
ahh toalettkorgarna, CoG- de där med gravtest va lite kul, men håller med pagnie- de får de stå för själva! jag tänke även ha:
deo (spreyflaska, en för herrar och en för damer)
nagelfil
strumpbyxor
istället för mintpastilller tror jag att jag kommer ha tuggumi :)
..och korgen hittade jag för en 5a på loppis, brukar finnas en massa korgar på loppisar för bra pris :)
Pagine - Tycker kyrkan var såg superfin ut :)Alltså stress av att läsa denna tråd haha ;)Vet inte vad jag vill ha för ring, min mamma ska sy klänningen och vi har typ tjaaa...precis börjat :) Men äh känner mig rätt lugn :)Vårt tema är ljusrosa/mintgrön och vintage.
Jätte kul att tråden fått lite fart igen. ledsen att jag inte hunnit vara så aktiv själv..
Vad är det för Toalettskyltar du gjort, får man se bild?
Jag håller för fullt på med att samla pyssel till festprogrammet och leka lite med designen...
Hej Eddan, Du ska inte känna dig stressad. Vi gör alla så mycke som man själv känner för, orkar och vill!
Va kul att sy en egen klänning! Då får du verkligen en unikklänning...
Sparriskarro:
Förrutom temafärgena vitt-grönt så är även hjärtan återkommande både i trycksaker, dekoration och mina smycken.