• Naive

    September 2012

    Hej alla glada!  

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

    Bara ett endaste litet år kvar!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

    Bara ett endaste litet år kvar!

  • Svar på tråden September 2012
  • Naive

    pulmonate: haha. ja jag visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka det...?! Men det verkar ju funka för dig med!  Sjukt snygg uppsättning förresten. Ska du göra birdcagen själv eller breställa den?  

  • pulmonate
    Naive skrev 2012-02-23 16:45:58 följande:
    pulmonate: haha. ja jag visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka det...?! Men det verkar ju funka för dig med!  Sjukt snygg uppsättning förresten. Ska du göra birdcagen själv eller breställa den?  
    En vännina ska göra den till mig! Är så glad för det! Hon har beställt hem material och vi har liknande smak så det blir nog bra! Spännande! :)
    Annars hade jag väl gett mig på att göra det själv, men det hade förmodligen inte blivit lika bra  
  • Naive
    pulmonate skrev 2012-02-24 13:39:00 följande:
    En vännina ska göra den till mig! Är så glad för det! Hon har beställt hem material och vi har liknande smak så det blir nog bra! Spännande! :)
    Annars hade jag väl gett mig på att göra det själv, men det hade förmodligen inte blivit lika bra  
    Ja, det är ju det... Vette sjutton om man får till en birdcage ordentligt? Trots att jag är rätt pysslig av mig tror jag att det kan bli överkurs där, även om det inte verkar supersvårt i teorin. Ska googla vidare och kolla beskrivningar. Annars får du skicka din när du är gift och jag fortfarande har hela bröllopet framför mig!  
  • Sarus

    Nån som gjort inbjudningskort? Jag har gjort flera ;) men kan inte riktigt bestämma mig. Var tydligen inte så pysslig som jag trodde :)

  • pulmonate
    Naive skrev 2012-02-24 17:34:55 följande:
    Ja, det är ju det... Vette sjutton om man får till en birdcage ordentligt? Trots att jag är rätt pysslig av mig tror jag att det kan bli överkurs där, även om det inte verkar supersvårt i teorin. Ska googla vidare och kolla beskrivningar. Annars får du skicka din när du är gift och jag fortfarande har hela bröllopet framför mig!  
    Hehe ja det kan jag göra! Det är väl inget man använder mer än en gång När gifter du dig?
  • pulmonate

    Hmm..det kom ju ingen text..
    Ja det kan jag ju göra. Det är väl inget man använder mer än en gång. När gifter du dig?

    Ja jag har gjort egna inbjudningar som jag är ganska nöjd med. Skriver ut dem på Måndag och de ska skickas i veckan, är det tänkt!
     


  • Naive
    pulmonate skrev 2012-02-25 21:35:07 följande:
    Hmm..det kom ju ingen text..
    Ja det kan jag ju göra. Det är väl inget man använder mer än en gång. När gifter du dig?

    Ja jag har gjort egna inbjudningar som jag är ganska nöjd med. Skriver ut dem på Måndag och de ska skickas i veckan, är det tänkt!
     
    14:e sept! OM du inte vill spara den för sentimentala skäl! Would be AMAZING!  

    (vill även se era inbjudningar! :) )  
  • Sirifisen
    Här har ni en nyförlovad liten sak sedan en vecka som ska gifta sig 1 sept. Redan hunnit planera inbjudningskort, bordsplaceringar, gästlistor, bokat plats, bestämt färgtema o ska boka vigselförrättare snart samt lämnat in ringar för omarbetningar (min är gammal som vi fått o sambons är en fd förlovningsring som ska göras om). 

    Men när är det egentligen för tidigt att börja? Är ju 7 mån kvar o sambon, ehrm, fästmannen, känner sig överkörd o tycker allt går i en rasande fart. Planerar vilka blommor som ska odlas (gör egna buketter o arrangemang) men vi ska utöver själva bröllopsmiddagen med familj planera en bröllopsfest för kompisarna veckan efter.

    Men när gör man egentligen vad o finns det någon särskild ordning? Hur har ni gjort?
Svar på tråden September 2012