• lindahhh

    Vart går er bröllopresa?

    Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa?  Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?

  • Svar på tråden Vart går er bröllopresa?
  • Emma83brud

    Det blev en kryssning i karibien. Reste med NCL, rekommenderas Glad

  • EmmaLSA
    TheD skrev 2011-06-24 10:22:24 följande:
    Blir Thailand en månad www.capesienna.com

    25.000:- i grundpris för två personer!! Har tillbokat en svit med jacuzzi på balkongen.

    Vi önskar oss bidrag som sätts in på ett konto som vi får sen.
    oh my GOD jag har kollat deras side i typ en timme.... jag kan inte åker nångon annan stans nu... MÅSTE åker dit ! Men fy hur mycket flygget kostar, dubbelt så mycket som själva hotellet !
  • camillaasell

    Vi åker till New York, Las vegas, LA, Hawaii och san fransisco. Ska bli så himla roligt att se så mycket och ändå få lite smekmånadskänsla på Hawaii :)


    Vi betalar ca 50 000 kr för fly, hyrbil och hotell.

  • Lilla My 76

    Vi har tänkt att åka till Zanzibar/Tanzania på smekmånad. Dels för att vi vill verkligen åka på safari och se djuren och sen sol och bad några dagar. Och jag tror att man gör en sån resa bara en gång i livet just för att det är rätt så dyrt att åka per person.


    Vi kommer att skriva på infobladet att istället för att ge oss presenter så önskar vi ett bidrag till vår bröllopsresa och hur lite eller mycket pengar gästerna vill bidra med har ingen betydelse.


    Den största presenten är ju gästerna vill komma på vårt bröllop och fira vår stora dag!


  • operfekt

    Vi har efter mycket om & men, bestämt oss för att det först blir en 7dagars karibienkryssning,
    sen stannar vi ca 1 vecka i florida efter det =)
    Vi åker i november, men gifter oss i juli. Kändes lite onödigt att åka långt när det är varmt här,
    samt att då är det SÅ himla varmt i florida (var där 2011 i juli)
    Vi kanske tar några dagar i spanien eller italien veckan efter bröllopet, mest för att komma ifrån,
    men det är inte bestämt än =)

  • lindahhh

    Florida har jag varit i, ni måste besöka sawgrass mill, det köpcentrumet ät inte utav denna värld! Det tog oss 2 HELA dagar att gp igenom! Och så måste ni käka på en Tony Romas resturang! :)

  • tesso77

    Vi ska nog åka till vår gamla hemstad London 3-4 dagar som bröllopsresa. Senare på hösten åker vi hela familjen (vi och barnen) till nåt varmare land. Vi har önskat oss ett bidrag till resan i bröllopspresent.

  • lolliepopsie

    Min M2b planerar vår bröllops resa :)


    Har bara sett ett foto,och av de att döma..så ska vi till paradiset!


    Jag vet även att vi åker i oktober :D


    Sen får jag inget mer veta,eller jo.Att vi åker utan våra fyra barn!


    Få ro om varandra ska bli underbart!!

  • malin martin

    Vi har bokat fint hotell i Trysil för två nätter och två dagars skidåkning veckan efter bröllopet. Sen har vi önskat oss ett bidrag för att åka iväg i november...först tänkte vi karibien, men nu lutar det åt Australisen och Brisbanee + sidney

Svar på tråden Vart går er bröllopresa?