Vart går er bröllopresa?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Hawaii + californien sammanlagt 3 veckor. LÄNGTAR!!
Våran resa blir en kombinerad 50-års resa och bröllopsresa och den går till Thailand Kho Lanta i mars 2012....ska bli så skönt att komma till värmen då jag är reumatiker också.
Vi ska kryssa till Bahamas från NY i November på våran bröllopsresa .Vi fick kryssningen för under 1000 dollar pp och bokade själva via deras hemsida istället för via resebyrå som hade gjort resan så mycket dyrare
Någon som har kryssat med NCL här kanske ? Vad tyckte ni ?
Nått man ska skippa och vad ska man INTE missa ?
Det blir nog antingen Pisa eller Paris...!
Vi är inte mycket för solsemestrar men det är klart, det kan väl vara
mysigt det med kanske. Vi har aldrig på våra sju år tillsammans varit på
semester tillsammans ensamma så det längtar jag efter =)
För er andra som inte gillar sol och bad á la Thailand, vill jag rekommendera
Japan! Det var vår bästa resa med råge. Så underbart land! (Här var vi däremot
ensamma i en av tre veckor då vi tågluffade! Mycket mysigt!)
Vi var nyss i Shanghai, en upplevelse, det må jag säga, underbar mat!!
Inte lika "trevligt" som Japan dock men kan varmt rekommendera båda :)
Vi ska inte på någon resa i direkt anknytning till bröllopet! Kanske bara en långhelg.. Men vi åker 1 månad till Brazilien och Argentina i februari. Det fick räcka känns det som.....
Min blivande ær en MØP (miltært øverintresserad person) så han har ønskat att få åka till Normandie och titta på WWII-platser :D Jag tænker mig att vi kombinerar med Paris och kanske lite Champagne. Sen ska vi åka till Cornwall, England och besøka hans slækt (hans mamma kommer dærifrån) eftersom de troligtvis inte kommer komma till brøllopet.
Kan tillægga att en kollega till mig var på brøllopsresa till Aruba i somras, och han hade nog inte haft så jætteroligt. Han klagade på att det inte fanns något riktigt att gøra. Allt handlade om solnedgångar. Æta middag i solnedgången, åka båt i solnedgången, sitta på stranden i solnedgången. Haha. En sjælv ær så otroligt rastløs så jag skulle aldrig ha tålamod att lægga två veckor på att beskåda solnedgångar.