• lindahhh

Vart går er bröllopresa?

Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa?  Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?

• Svar på tråden Vart går er bröllopresa?
  • Mini2011

Vi har precis kommit hem från vår bröllopsresa som gick till Fiji. Vi har haft det helt underbart! Den absolut bästa resan vi har varit på och det hade inte bara att göra med att det var vår bröllopsresa. Kan verkligen rekommendera Fijiresor, som satte ihop vår resa.

Resan var värd varenda krona och vaqrenda mintu som vi satt på flygplanen! 

• TheD

Imorgon bär det av :)  Har redan skrivit i tråden men jag vet att fler återkommer spec efter sin resa. idag blir det luncha på stan, hälsa på farmor, packa det sista, sova och sen imorgon är det äntligen hej då Sverige. Det sämsta med en resa är att man kommer tillbaka Rynkar på näsan "Hemma bra men borta bäst" är vad jag föredrar!

Ha det bra ni som är kvar hemma i Sverigeoch ni som ska gifta er, grattis och lycka till!

Kram!

• Berlan

Vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska åka ännu.

Vi var på Hawaii (Oahu) i januari i år, men min kille har ändå föreslagit att vi åker tillbaka dit även på vår bröllopsresa. Hawaii var den bästa resa jag någonsin varit på så jag säger inte emot! Däremot kanske vi kommer att åka till Maui och/eller Kauai på bröllopsresan för att få se något nytt.

Annars har vi funderat på Mauritius, Maldiverna och karibien.  

• hannahsofia

Vi åker till Maldiverna två dagar efter vigseln och är borta i två veckor. Jag längtar som en tok! :D

• Jhkk

Vi åker til Dubai i två veckor. Med oss tar vi vår två-åriga dotter, våra föräldrar och min syster och hennes sambo. På så sätt blir det en riktig familjesemester och jag och min nyblivne make kanske dessutom kan få några middagar på tu man hand

• OlofssonMartina

Hej! sitter själv och klurara på vart man ska åka! Förra våren var jag och min blivande på en kryssning i karibien en vecka, och det var verkligen den bästa resan någonsin! Vi satt där och sa, att om vi någon gång gifter oss så ska vi ta en sån kryssning som bröllopsresa.. Så om ni inte vet så kan jag verkligen rekomendera det!
    Men sen åter till oss.. hur underbart det än är, ska vi åka dit igen? finns ju så mycket andra härliga ställen vi inte har sett? finns ju även fler rutter i karibien så behöver inte bli en  "likadan" resa?!
    Vad ska man göra på bröllopsresan? se saker eller ta det lungt och njuta som man och hustru?

• 123ost

Jag undrar hur alla ni som har småbarn gör?

Far ni på en kortare resa utan barn eller en lång med barn?

Väntar ni tills barnen blivit äldre?

• Nikkita

Vi har diskuterat fram & tillbaka men vet inte riktigt vart vi vill åka. Gillar en aktiv semester i ett varmt land. I febr/mars ska vi med jobb till Cancun i Mexico & har googlat stället. Helt underbart Solig Finns massor att göra, så om vi tycker om det kanske vi väljer att åka dit även på vår bröllopsresa Glad

• brollop6aug

Vi var på Aruba och hade det helt underbart. Men som någon skrev tidigare så är det inte så supermycket att göra men om man älskar att slappa på stranden och i vattnet så är det underbart. Stränderna och vattnet är helt perfekt. 

• Invincible

Vi åkte till Island och körde fullt ös hela veckan. Valsafari, rida, hyra bil och kolla på diverse fantastisk natur osv, osv. sen åt vi på en mängd underbara restauranger och njöt av sköna kvällar ihop. Vi rekommenderar definitivt att åka dit, men att ha en väl tilltagen budget. Minst 500 kr/dag och person till aktiviteter och sedan restaurangbesök på det. :)

And tonight we can truly say - Together we are invincible
Svar på tråden Vart går er bröllopresa?