Först GRATTIS brollop2011!
Ja nu återstår endast fyra veckor till min vigsel. Vi ska också ha Michael Skoglund som fotograf och jag hatar också att bli fotograferad Vi förhandlade ner antalet timmar som han är med oss till två (han är tex inte med under vigselakten, nog nervöst ändå).
Däremot har vi inte bestämt blommor och restaurang ännu. Du nämner Helena. Hittade hennes sida. Hon verkar ha fantastiska buketter. Hur ligger hon i pris? Skulle egentligen också vilja ha lite sång men har inte riktigt orka engagera mig i det. Du skriver att det var en överraskning att hon sjöng - hade ni diskuterat sång alls med svenska kyrkan?
Så till restaurang. Vi har ingen släkt med oss, bara vi två (vilket både känns rätt och fel, men efter omständigheterna blir det nog bäst), så det blir ingen bröllopsfest i NY utan bara en god middag för oss två. Har du tips på någon bra restaurang. Jag har läst en del tips, men "kvaliteten" på en restaurang är ju lite "färskvara".
Förstår inte hur det ska gå. Blir alldeles tårögd bara jag läser dina rader. Vattenfast mascara är i alla fall ett måste...
Tack på förhand!