• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Emelie 87

    Det hade jag missat... :D


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • janos

    Äntligen fredag!

    Här fortsätter vi med vabb och att jobba i skift. Det går faktiskt ganska bra. Elias har massor av koppor, men är inte så besvärad av dom. Det kliar lite när han ska koppla av och somna, men annars är det okej.

    I helgen ska vi försöka att få lite jul här hemma. Önskar er alla en trevlig helg. Kram

  • Emelie 87

    Tredje advent idag dårå. :) Idag har vi bakat och ätit lussekatter, druckit glögg, samt spanat på ett par lägenheter i Årsta.

    Kämpa vidare med vabben.

    Kram!


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Cybermamman

    Jag tror minsann att det nästan är katastrof. Var i hela friden har jag varit hela tiden?

    Varit förvirrad kanske?

    Äntligen tisdag.

    Kyss


    Skidor
  • Emelie 87

    Äntligen onsdag. Jag och barnen har åkt till mina föräldrar och min syster för att hjälpa till med julförberedelserna. :) Min man joinar oss på julafton. :)

    Och jag har förhoppningsvis skrivit min sista tenta. :D

    Kram! 


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Emelie 87

    God fortsättning och gott nytt år. :)


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • janos

    Vad roligt att se en rosa stövel. Det var länge sedan! Välkommen tillbaka!

    Efter fem veckors vabb är vi nu på banan igen. Det har varit trixit och ett evigt pusslande.

    Önskar er alla ett gott nytt år!

  • Cybermamman

    Har ni haft ett underbart, hysteriskt, fröjdefullt, gltt eller precis som ni hade önskat ... jul-  och nyårsfirande? Hoppas att vi alla har ett spännande och roligt år framför oss.

    Jag har precis hämtat andan efter ett mer galet än fridfullt julfirande, alltså precis som det brukar vara. Känns skönt när allt återgår till det vanliga. För tillfället ser det ut som om vi försöker kvala in för att få öppna äventyrsbana här men när alla julsaker försvunnit från hallen upp till vinden så blir det nog bra Tungan ute

    Är det någon som har sett till mamma catta ... senast sedd klädd i röd onepiece, svart bälte och en lång röd mössa med vit tofs Tomte

    Mot flera äventyr,
    Cm

  • Emelie 87

    Äntligen fredag.. :)

    Nu examensarbetar Emelie. :D Men arbetsdagen är slut och nu ska jag åka och hämta barnen på dagis. Sedan åka till en och annan lägenhetsvisning. :)

    Ska bli kul!

    Kram! 


    En man, två barn, oändligt med kärlek
Svar på tråden Äntligen fredag del 23