• Svar på tråden Maj 2011 del 3
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-08-23 19:27:18 följande:
    Så länge ni inte ska ta in på nåt litet o helt okänt hotell så borde ni väl nog kunna lita på dem :)
    Nä, det blir ett mitt i smeten.. Något av dem kända. =) Har förberett ett mail så ska strax skicka och höra med dem. Sen är det bara att vänta. =)
  • lobergwanngard

    Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.

  • blikarlsson

     


    lobergwanngard skrev 2010-08-23 20:34:42 följande:
    Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.

    Välkommen!


     


    lobergwanngard skrev 2010-08-23 20:34:42 följande:
    Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.

    Välkommen!


    Niini skrev 2010-08-23 12:17:06 följande:
    Började fundera lite.. Det är så att vi bokat kyrkan till kl. 14, i hopp om att få se lite sol innan den går ner. men jag har börjat fundera lite på den stackars fotografen som kommer få jobba 12h+ p.g.a. att vigseln är så tidigt och festen ändå kommer hålla på hela natten. Dessutom ska vi fotas FÖRE vigseln. Så minst 12-24 blir det ju... Kollade nyss när solen går ner den 21 maj och den går för sjutton ner först 22:47! Ska vi ringa kyrkan o boka om? Typ kl. 15-15.30?

    Det var en svår fråga..... Kanske det blir "mindre stressigt" för er om ni lägger vigseln lite senare? Får lite mer egen tid på morgonen? Annars håller jag med nån annan som sa att det ju faktiskt är fotografens jobb att fota, så han gör säkert gärna det även om det håller på i tolv timmar!

  • Fårävvör

    Band fixat till festen, check! Nu borde jag verkligen ta tag i att boka vigselförrättare också... Men det känns så svårt att veta om det blir någon som är bra!

  • Niini

    Vi bokade vi om kyrkan efter att ha pratat lite sinsemellan, så kl. 16 den 21 maj blir det nu :)

  • blikarlsson

     


    Niini skrev 2010-08-24 11:08:38 följande:
    Vi bokade vi om kyrkan efter att ha pratat lite sinsemellan, så kl. 16 den 21 maj blir det nu :)

    Låter skönt för er tycker jag... :)

  • LoveinSthlm

    Hej allihopa!
    Vad kul att så många ska gänga sig i maj, populärare månad än vad jag trodde.
    Då har man alltså valt rätt :)

  • Jämntjock

    Jag tar gärna emot tips på liveband i Skåne! Har tittat runt en del men inte hittat nåt som vi fastnat för, eller som legat i rätt pris. Max 6-7000 känner vi för att lägga på musiken


    Kikki kikki: Finns det bandet du pratade om i Skåne?

  • themandys
    LoveinSthlm skrev 2010-08-24 19:16:58 följande:
    Hej allihopa!Vad kul att så många ska gänga sig i maj, populärare månad än vad jag trodde.Då har man alltså valt rätt :)
    Välkommen! Jo, det känns verkligen som man valt rätt månad ;) Var&när ska ni gifta er?
  • Diamanten90

    Vi kanske hamnar att byta datum, igen! För min väninna som ska fixa håret på mig kanske blir utexaminerad just den dagen... Men det blir den 21 isåfall:) Inte gör det mig något att få bli fru en vecka tidigare än tänkt:)

Svar på tråden Maj 2011 del 3