• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru E

    Ingis-du får inte känna att du inte kan berätta för oss! Här är vi alla i olika situationer där vi tar de beslut som känns bäst för ens egen familj, övriga besserwissrar kan tycka vad de vill så det så.


    Fru Sy-förstår att du fick upp förhoppningarna med sprutan förra månaden men försök att inte leta för mycket symtom de sprutorna lurar en totalt så att kroppen inte vet ut eller in

  • Daa

    Hejhej!
    Så nu när du är på jobbet får du vila lite?
    Hur går det med renoveringen?


    Fru E skrev 2010-07-26 10:03:47 följande:
    Här är Fru E , tillbaka på jobbet nu så har tid att vara här
  • Daa

    Ja, Hvidis, hur verkade det?


    Ninnnis skrev 2010-07-26 07:26:52 följande:
    Hvidis, hur gick det i affären då?

     

  • Daa

    Låter fint, Ninnis.


    Ninnnis skrev 2010-07-26 07:30:27 följande:
    Vi har haft besök av makens pappa samt syster med familj i helgen. I lördags grillade vi och satt uppe alldeles för länge. Igår var vi således lite slöa, men en långpromenad med vovven blev det i allafall innan soffan kallade

     

  • Hvidbrud

    Åh, jagvet inte. De ska kalla till intervju i djuret av veckan, men då är vi på semester.... Inte bra... Men jag gick tillbaka och berättade det för dem. Dumt eller smart, vet ej? Jag vet inte om jag är tillräckligt "hel, ren och veckad"-typen för dem, men vi får se. Skulle vara skönt att få jobb (så bebisverkstaden kan komma igång igen.. ) vi får se vi får de... Tack för att ni undrar!


    Daa skrev 2010-07-26 11:54:35 följande:
    Ja, Hvidis, hur verkade det?  
  • Ninnnis

    "hel, ren och veckad"

    Om du inte är tillräckligt "bra" för dem så undrar jag vad det är för ställe

    Oohhh, hoppas du får jobbet så lilla E kan få ett syskon!  

  • Fru E

    Daa-på jobbet är det nästan som semester för kroppen iaf vi har nästan varit igång från morgon till kväll annars. Renoveringen går framåt och igår fick vi klinkers på köksgolvet , så får vi bara lite flytspackel snart så kan vi tapetsera och bygga kök med.


    Har på något skumt sätt lyckats vricka/stuka höger lillfinger (eller skrämt det med all renovering) så kan knappt böja det, spännande att se hur det går att köra mc om en timme


    Hvidis-klart de tycker om dig håller tummarna!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...