• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Vad härligt med lyckat dop, Bruttan! Mysigt att Daa & Skäggmannen kom Åh vad god middagen lät...

    Sonja, skönt att söndagen blev bättre och att din man hade en trevlig helg, trots brist på napp.

    Lanovia och Daa, ha det så trevligt idag! Jag hoppas att det är min tur på torsdag Jag har messat Hvidis och Fru E också, hoppas vi får sällskap

  • Ninnnis

    Lanovia, bra att ni har kommit fram till ett beslut som känns rätt för er. Sverigesemester är ju inte fy skam det heller.

  • passionsblomman

    Nä, Sverigesemester är inte fy skam! Bra Lanovia, att ni följer vad hjärtat säger till er.

    Grattis Grodan till dopet!

    ÅH vilken god mat! Jag vill förresten också ha två kilo löjrom i frysen! Fast den skulle minska snabbt, för i löööööööööv löjrom!

    Fru Sy, gratis till bra försäljning på marknaden! Jag har tyckt synd om dig som skulle stå i stekhettan, men du verkar inte lidit av den så mycket?

    Bruttan, ja ni ska väl vara ute på vift ett tag innan ni landar här i augusti...hoppas förresten att husvagnen ryms att backa in mellan våra grindstolpar, annars måste jag luska ut vart vi kan ställa den.

  • Fru sy

    Jag har inte lidit alls för jag har stått inomhus, så det har varit svalt och skönt. Sedan har vi varit tre som har hjälpts åt, så när det varit lite folk har jag satt mig ute i skuggan.

    passionsblomman skrev 2010-07-06 13:12:58 följande:


    Fru Sy, gratis till bra försäljning på marknaden! Jag har tyckt synd om dig som skulle stå i stekhettan, men du verkar inte lidit av den så mycket?
  • Fru E

    Hej hopp!


    Jag lever men här är det full rulle morgon till kväll med renovering av vårt hus som vi fick nycklarna till förra tisdagen hinns inte med så mycket annat än renovering, äta, sova. Sakta men säkert går det framåt.


    Om jag får en paus för maken så kommer jag med på torsdag men ska vara på grillfest kl 18 hos en av vännerna


    andbeyond-grattis till ett + helt otroligt på första försöket......


    Kram på er!

  • Fru sy

    Idag kommer mina föräldrar och hälsar på, även en kompis med sin lilla son. Ska bli så mysigt. Alla sover över så vi hinner träffas mycket oxå. Är bra att tänka på annat än ömmande bröst och andra symtom eller biverkningar eller vad det nu är...

    Ikväll ska det vara modevisning med mina kläder, första gången då det bara är mina saker. Jätteroligt såklart men även lite nervöst.

    Hoppas ni får en riktigt bra dag alla vänner!!

  • lanovia 08

    Fru E vad kul att fått tillgång till huset! Kan tänka mig att ni är sysselsatta nu. när flyttar ni då?

    Fru Sy lycka till med modevisningen. Jag har ju bara sett dina barnkläder men syr du vuxenkläder också? Ellerär det barnkläderna som skall mannekängas?
    Låter som en trevlig helg. Bra med något som distraherar lite.

  • lanovia 08

    Träffade som sagt Daa och en oskäggig skäggman igår. Daa visste jag redan att var mycket trevlig och vad säger man... man efter person. Skäggig eller oskäggig var även maken trevlig.

    Men hörrni vart kommer detta skäggmannen ifrån???

  • Fru sy

     


    lanovia 08 skrev 2010-07-07 10:07:29 följande:
    Fru E vad kul att fått tillgång till huset! Kan tänka mig att ni är sysselsatta nu. när flyttar ni då?Fru Sy lycka till med modevisningen. Jag har ju bara sett dina barnkläder men syr du vuxenkläder också? Ellerär det barnkläderna som skall mannekängas?Låter som en trevlig helg. Bra med något som distraherar lite.

    Det är barnkläderna som skall visas. Syr lite vuxenkläder oxå ibland med mammorna som skall gå med sina barn kommer att ha egna kläder.

  • lanovia 08

    Jadå, hon var väldigt trött och ovanligt gnällig igår men mycket piggare än i måndags. Idag hoppas vi på en helt återställd tjej.


    Sonja68 skrev 2010-07-06 08:24:53 följande:
    Lanovia, hoppas E är piggare idag.
Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...