• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru sy

    Idag har indianerna hittat hit. Har så fruktansvärt ont i magen, ville bara ligga kvar i fosterställning i sängen idag... men det går ju inte. Så nu sitter jag på jobbet

  • lanovia 08

    *lägger en varm vetekudde på Fru sys mage*

    Men då har indianerna kommit rätt nu ialla fall.

  • lanovia 08

    Villemoa skönt att allt så bra ut. 18 nov... jag tror bestämt på 15 nov. Då födds alla stjärnor.

  • lanovia 08

    Ankan är det imorgon ni har säsongens första bilträff eller lördag? Vi har bestämt oss för att åka imorogon efter mycket velande kom vi fram till att det blir det bästa så kan vi ha hela helgen hemma sedan. Jag har så klart drabbats av ångest över att bara så där i onödan åka iväg en dag. Tänk all tid vi slösar bort som vi båda är lediga och kan grejja hemma. *slår mig själv hårt i huvudet med en stekpanna och tänker njuta av morgondagen* Hvidis...host och snörvel???... innebär alltså att du såklart inte kan imorgon??? Jag börjar tro att det finns några övre makter som gör allt för att hålla oss ifrån varandra

  • lanovia 08

    Men Ninnis, Fru Bygg och Fru E. Någon mer??? Ingis???
    Skall vi satsa på kl 16 imorgon då? Var?

  • Villemoa

    Ja just det, stjärnan lanovia är ju född då

    Min bror fyller 40 den 13 november så det skulle ju va en hejdundrande födelsedagspresent! Nåja, det viktigaste är att det kommer en bebbe i november så får den komma vilket datum den vill! Moa kom ju 11 dagar före BF så vi får hoppas att den här lilla parveln också vill komma lite tidigare


    lanovia 08 skrev 2010-06-15 08:26:30 följande:
    Villemoa skönt att allt så bra ut. 18 nov... jag tror bestämt på 15 nov. Då födds alla stjärnor.

     

  • Fru E

    Lanovia-jag är antagligen utan bil imorgon eftersom jag bokade in en mc-lektion halv åtta imorgon så gärna någonstans dit jag kan ta mig med tåg och buss eller får jag snylta skjuts av Ninnis inne i Hbg

  • Fru E

    Fru Sy-skickar över en vetekudde till dig, var denna cykel hyfsat ok? Du får se det som att kroppen är på gång äntligen

  • lanovia 08

    Fru E innebär det att inne i Hborg är bäst för dig?
    Det är det ialla fall för mig, med tanke på hur bra jag hittar.... Tror ni får komma på ett bra mötes ställe och sedan försöker guida mig dit.
    Busstationen vet jag var den ligger.

  • Fru E

    Lanovia-vilken ort spelar inte så stor roll eftersom jag kan välja vilket tåg jag vill

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...