• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

    Lappis – vad gulligt!  


    Snaily – jo fast borde vi inte hört den andra katten då? De brukar ju inte vara tysta när de fajtas direkt. Nej, det blir till att köpa en sån där kamera som tar en bild i minuten som sitter på halsbandet. Hon har ju inte ens lärt sig säga Pappa än (MA MA går bra) så jag tror det är kört att få henne till att återberätta hela storyn.

  • snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2010-07-18 17:46:36 följande:
    Lappis – vad gulligt!   Snaily – jo fast borde vi inte hört den andra katten då? De brukar ju inte vara tysta när de fajtas direkt. Nej, det blir till att köpa en sån där kamera som tar en bild i minuten som sitter på halsbandet. Hon har ju inte ens lärt sig säga Pappa än (MA MA går bra) så jag tror det är kört att få henne till att återberätta hela storyn.
    Åh, typiskt! Hon kan inte skriva ner berättelsen då?

    Den andra katten kanske hade skrålat för mycket på fredagkvällens fest och blivit hes.

  • snaily

    Lappis
    Förutom när de mår jätteilla då de säger "ojojojojojojojojojojojoj" och låter jätteskojiga! Fast elakt att skratta åt någon som mår så dåligt... fy på mig.

  • nennesjuttioåtta


    Så gör vi med henne p-piller, tar favvogodiset, trycker in ett halvt inuuti och så hoppar hon och tar den. det godiset tuggar hon inte ens. Så vi funderar på att göra samma sak här, fast göra en korv med senap-version. 


    Lappis – hur fajtas kaniner? Är det bara baktassarna som gäller?

  • nennesjuttioåtta

    just det, hon kräktes ju också efter att hon bet P i fingret. Blev nog lite väl stressad där med en massa folk som skulle hålla i henne och ge henne en spruta (igen...) Världens största kräk-korv. stackaleliten!

  • nennesjuttioåtta

    eller också var det av P hon spydde av, bläää !


    hahah, ojojojojojojo! 

  • Lapinette

    nenne - kaniner bråkar aldrig! Om de blir lite arga så bankar de med bakfoten för att visa att de tycker att något var fel. Och om någon är riktigt elak så biter vi direkt.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen