• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Heloise

    Nytt sms av blomman :


    "okej, tro´t om ni vill - bilen la av mitt på en bro mellan enköping och strängnäs igår :-S hann precis rulla av innan broöppning... Sonen fick bli hämtad av en kompis, vi hämtades av sväronen till västerås. Väntar på o hoppas att bilen går att laga idag. Sitter o läser på BT vinka gärna! frustrerad /Passionsblomman"


     

  • Aleta

    Hej hej Blomman!
    Trasiga bilar och pigga eskimåer! Det är säkert en gynnsam kombination som vi inte förstår.

  • Soldemor

     


    Aleta skrev 2010-06-08 13:03:14 följande:
    Hej hej Blomman!Trasiga bilar och pigga eskimåer! Det är säkert en gynnsam kombination som vi inte förstår.

    Eller för att citera en lärare jag hade i Asiens religioner när han inte kunde svara på en fråga: "Detta övergår jordiskt förstånd"

  • Sonja68

    Dfk: precis så där är det för mig också! Känner så igen mig i det du skriver. Försöker äta nyttigt, lägga in lite motion här och där. Men så förstör jag allt genom att trycka i mig några kakor på kvällen, nån smörgås osv.
    Blä!

  • dfk

    Passion, är du hemma nu?


    Vad skönt att det gick bra med eskimån!!!


    Kram skruttis!


     


    Ledig dag, skattepengar kommer imorgon, solen skiner...Kan det bli bättre!?

  • Sonja68

    *vinkar till Blomman och hoppas att allt ordnat sig nu med bilar, eskimåer och blompojken*

  • dfk

    Tack Sonja för att du delar med dig! Man blir galen på sig själv, Blä är rätta uttrycket!

  • Aleta

    Kära vänner, jag måste få dela med mig.
    Min man skickade ett kryptisk mail med bra matläsning. Vad hade hänt? Han skickar aldrig länkar till mig och i synnerhet inte om mat!


    http://denbrunamaten.se/
    Varsågoda, många skratt garanteras.

Svar på tråden Tantvarning del 8