• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-26 14:59:01 följande:
    Där har jag redan varit och gjort en insats, men jag är inte lika vuxen och mogen som Aleta, blomman, sonja och duchess, jag vill mest skrika att folk är korkade. Eftersom jag inte litar på att jag kan vara vuxen och mogen i diskussioner med folk som inte ser längre än näsan räcker så håller jag mig numera därifrån. Jag muckar på familjeliv ist, där är nivån så låg att man kan blir lite grining och spydig utan att det märks haha
    Du är underbar Heloise!
  • Aleta
    Soldemor skrev 2010-05-26 15:00:37 följande:
      Alla insatser för det goda och rätta är bra!
  • Heloise
    Aleta skrev 2010-05-26 15:01:45 följande:
    Du är underbar Heloise!
    Tack detsammma, det gör mig glad att veta att det finns så många passionerade och smarta kvinnor som er alla!

    Ni missade nått duchess och jag var on fire i FL tråden igår kväll!

  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-26 15:11:52 följande:
    Tack detsammma, det gör mig glad att veta att det finns så många passionerade och smarta kvinnor som er alla! Ni missade nått duchess och jag var on fire i FL tråden igår kväll!
    Oh, det hade varit roligt att vara med! Man behöver alltså inte behärska sig där? {#lang_emotions_demon}
  • Heloise
    Aleta skrev 2010-05-26 15:15:49 följande:
    Oh, det hade varit roligt att vara med! Man behöver alltså inte behärska sig där? 
    Nä inte alls lika mkt, jag kallade folk ignorant och korkade och drev med en del, det gick hur bra som helst. Men man lär ta med sig skölden för det är som att kliva in i en krigszon det mesta verkar vara fair game haha
  • Heloise

    litet citat ifrån igår för att visa vart nivån ligger haha


    Mrs X skriver till mig


    Var fick DU luft ifrån? Tappat nappen eller?


    Jag svarar:


    Oj du måste verkligen vara en tillgång för kyrkan, så charmig som du är!

  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-26 15:25:06 följande:
    litet citat ifrån igår för att visa vart nivån ligger haha Mrs X skriver till mig Var fick DU luft ifrån? Tappat nappen eller? Jag svarar: Oj du måste verkligen vara en tillgång för kyrkan, så charmig som du är!
    Oj, pajkastningsnivå.
  • Heloise
    Aleta skrev 2010-05-26 15:26:33 följande:
    Oj, pajkastningsnivå.
    yepp med jämna mellanrum haha!

     


    Kämps på så sticker jag till jobbet!


    Kram på er

  • dfk

    Jag är inte längre på FL, men jag tycker att det är hedersvärt att ni kämpar på där.
    Kan ju vara bra att få ha ett forum där man kan få skrika av sig lite  !!!
    Solen skiner så fint igen och jag ska arbeta fram till ikväll. Får väl sticka ut näsan genom dörren ett par gånger för att andas lite solsken{#lang_emotions_sunny}

    Sonja, hur togs cykeln emot av lillstrumpan då? Vart hon överraskad?

    Nu är det slut på min rast och ska arbeta igen!
    Kraaaam

  • Sonja68

    Helloooouuu!
    Lillskruttan fick ett kort med en bild på cyklen där det stod Grattis K... gå ut till garaget: ÖVERRASKNING!

    När vi frågade om hon såg vad som var på bilden så sa hon: "En cykel...Men vänta nu...kan det vara så att jag fått en cykel??? Nu måste jag gå ut i garaget och kolla"

    Hon blev överlycklig!!

    Sen när hon skulle somna på kvällen, trött och utmattad och full av intryck och känslor som bubblade upp, så började hon gråta hejdlöst. "Jag är så lycklig för att jag fått en så vacker cykel. Jag älskar dig så mycket mamma" {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Tantvarning del 8