• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Aleta

    {#lang_emotions_coffee}


     Aaaaah!
    Chokladen är svart som kaffe (liiite socker bara) rommen värmer och grädden skummar...
    Tack Passionsblomman!

  • Sonja68

    Godafton!


    Idag har vi varit på ryska med barnen, hämtat mina nya cykeldäck, uppvaktat en tvååring, veckohandlat, köpt gympadojjor till maken, handlat present och uppvaktat bästa väninnan ever. Hon fick en bok om yoga och meditiation. HOn har precis fått diagnosen ME/CFS tror jag det hette. Hon kan inte träna längre, men yoga o meditation kan funka. Hon får ta med sig boken när hon åker till Indien i höst på ett halvår.


    Nu sitter ungarna och kollar på UPP och jag o maken smygfirar Segerdagen (9 maj är stor helgdag i Ryssland, då man firar segern över de "tyska faschisterna") Så vi kollar romantiska krigsfilmer, äter ost o kex o dricker vin.{#lang_emotions_cheers}

  • Cantaton

    Sonja, vad mysigt det låter!


     


    Jag sitter i valet och kvalet. Vet inte om jag ska anta en inbjudan att hänga med ett gäng på nån pub på Söder och bara ha trevligt eller om jag ska jobba lite till. Jag är fortfarande Jag måste jobba ytterligare 85h med projektet - och det ska presenteras 19 maj. Det är knappt möjligt som det är och eftersom kroppen säger ifrån de flesta dagarna (men inte idag - än) och sambon ändå inte kommer hem ikväll känns det som en bra möjlighet att jobba undan lite till.


     


     

  • Sonja68

    Ta det lugnt Cantaton och lyssna på din kropp. Kram! Orkar du jobba så gör det, annars gå ut och relaxa.


     


    Blomman, jag blir så varm i hjärtat när jag läser om din son och målen. Förstår hur viktigt och stort det är *blir tårögd och varm*

  • Aleta

    Huga Passion, vilken film! Den är säkert jättebra, men man kommer säkert att vara så upprörd efteråt så det är inte sant.


    Oj, vad du har hunnit med Sonja!


    Ha det så trevligt Cantaton.


    Själv har jag hållit danskurs på förmiddagen idag vilket var jättekul.

  • Aleta
    passionsblomman skrev 2010-05-08 20:16:55 följande:
    Åh, jag vill gå på danskurs hos dig!
    Gosse vad kul vi skulle ha!
Svar på tråden Tantvarning del 8