• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • passionsblomman

    Där är du ju Bruttan! Jag har sms dig för jag började undra om allt var som det skulle. *andas ut*
    Här har vi fått plusfunktioner och kan skriva kursivt fett och med tomtesmileys {#lang_emotions_tomte}

    Åsså har Kjell skrivit en dikt åt dig, har du sett den än?

    Välkomna hem förresten! Jaså, ingen Elvira, undrar vad hon är då...

  • Kjell Präst

     


    passionsblomman skrev 2010-04-22 17:44:59 följande:
      Man borde skriva till hovet och uppmärksamma dem på debatten... Snacka om arton steg bakåt! Detta trodde jag verkligen aldrig.

    Nä, buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!{#lang_emotions_death}{#lang_emotions_demon}

  • passionsblomman

    Jag tror på riktigt att jag ska skriva ett brev till henne och säga vad jag tycker!
    Eller ska man mailbomba och länka till alla trådar här...?

  • Kjell Präst

     


    passionsblomman skrev 2010-04-22 20:00:42 följande:
    Jag tror på riktigt att jag ska skriva ett brev till henne och säga vad jag tycker!Eller ska man mailbomba och länka till alla trådar här...?

    Skriv ett brev... Du kan hälsa från mig också...

  • passionsblomman

    Vi kanske borde skriva en hel massa brev! Tant-brev! Eller åka dit och sätta ner handväskorna med en smäll och säga att det här, det går vi inte MED på!
    -Var finns den bestämda smileyn.... 

  • Fjällbruttan

    Jag har fattat att det finns nya smilisar, men jag fattar inte hur...
    Lite kluven i mitt läsande, lilla vild vill prata och så ett öga på Grodan

    Ska försöka läsa ikapp men får se när jag hinner, men mycket nyfiken på Kjell´s dikt

    Jag kan ta skötväskan och drämma till med, handväska ++++

  • dfk

    Åh, vad jag blir avis på era smilisar!!! Jag vet ju inte ens hur man gör vanliga. Men jag får väl skriva på här med lite fet och kursiv stil om vartannat för att platsa in i gänget.


    VÄLKOMMEN hem Bruttan, åh, det måste vara underbart att få krama om barnen ordentligt!


     


    Tinker, hoppas att du blir av med energitjuven!


    Passion, eländiga människa till karl, har han tagit sig samman nu och blivit som vanligt nu? Eller är han ynklig och sjuk än?


    Idag var jag med om en incident i butiken när jag jobbade som jag måste berätta om.


    Det kom in 5 tonårskillar och bland dem fanns en som var riktigt stökig och oförskämd mot mig och höll på att riva runt därinne i butiken på jäkelskap!  När jag tillslut får dessa killar att gå därifrån så ställer sig den stökiga killen utanför vid skyltfönstret och gör fula grimaser och står och hånflinar utanför, som att hans beteende i butiken inte var nog!!!


    Jag var så arg och alldeles skakig efteråt.  Men nu var det så att jag kände igen en av killarna sedan förut då de bott i vårt område när han var liten. Så jag frågade min äldsta dotter om hon kunde hämta sin skolkatalog och då lyckades jag spåra rätt på hans namn och lyckades klura ut  hans föräldrars telefonnummer efter lite deckararbete. Så gissa vilka som fick ett telefonsamtal hem ikväll!!??? Så nu kommer den stökiga killen att snällt komma till butiken imorgon för att be om ursäkt öga mot öga! Så vart det med det!

  • Aleta
    passionsblomman skrev 2010-04-22 17:44:59 följande:
      Man borde skriva till hovet och uppmärksamma dem på debatten... Snacka om arton steg bakåt! Detta trodde jag verkligen aldrig.
    Jag har givetvis mailat till hovet! 
    Inte trodde du väl att jag skulle hålla tyst.
  • Aleta

    Grattis igen Bruttan!{#lang_emotions_baby}<3


    Och ett stort HURRA för Dfk! Tantcivilkurage - bra gjort!{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Tantvarning del 8