Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Aleta, har du nån länk till P1-programmet där ditt mejl lästes upp
God morgon!
Hej bruttan och grodan, ett stort varmt rungande grattis till dig och herr brutta!
Idag skiner solen, vilket är jättebra för då kanske snön försvinner, men jag är fortfarande sur på snöstormen som kom igår, helt onödig!!
Nu är lilla Tirza steriliserad/kastrerad och hon är en slagen lite terrorist. Hon vill med sova i knäet och kela med de andra missarna. Lugnet har sänkt sig, allt som krävdes var en operation
Lilla Tirza! Tänk, nyss var hon alldeles nyfödd i vår gamla soffa hemma i stugan...
Då vet vi m a o vad vi har att vänta oss, vi tänkte (eller kanske mest jag) vänta med att kastrera Siena, vill gärna att hon tar ch-titel först. Inbillar mig att det skall gå fort, hon är ju så fin. Fast i verkligheten hänger det nog mycket på domarnas personliga smak. Fr o m 29 maj räknas hon ju som vuxen (ha ha!) och skall möta fullvuxna skogis-tanter. Ja ja, man kan ju alltid drömma...
Fast just hon syns ju jäkligt dåligt svart som hon är...
Solde, den är inte understruken? fast blå är den...
Var både blå och understruken när jag skrev, märkligt men strunt samma! Fast agenten är en aningen större nu, även om domaren i Malmö tyckte hon var en bebis jämfört med sin jämngamla medtävlare!
Skall vid tillfälle som om jag kan få alla bilderna i kameran att hamna i en dator istället. Min lap hemma har ingen cd-ingång, så jag kan inte installera fotoprogram där.