• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Soldemor

     


    passionsblomman skrev 2010-04-22 14:26:03 följande:
    www.dn.se/debatt/victoria-maste-tanka-om-nar-...Förbaskat besviken blev jag nu...Aleta, vad ska vi göra?

    Och helt plötsligt får alla som är positiva till detta elände vatten på sin kvarn. Attans vad många som inte ens tänkt tanken innan, kommer vilja ha överlämning, för att Victoria hade det...suck,  nej, förresten, trippelsuck!!{#lang_emotions_frown}

  • Cantaton

    Ja


    Soldemor skrev 2010-04-22 14:37:50 följande:
      Och helt plötsligt får alla som är positiva till detta elände vatten på sin kvarn. Attans vad många som inte ens tänkt tanken innan, kommer vilja ha överlämning, för att Victoria hade det...suck,  nej, förresten, trippelsuck!!
  • Sonja68

    Nämen Vickan !! Nu blev jag verkligen besviken. Jag som trodde hon var en modern princessa av sin tid... Valet av make tydde ju på det liksom.
    Men kanske även sessor ser på amerikansk film?
    Nä, upp till kamp tanter!

  • Sonja68

    *prinsessa  (Gud jag som hatar när andra skriver ord med engelsk stavning och så gör jag det själv !!)

  • Cantaton

    Åh, nu har jag tagit en jääääättelång dusch. Så skönt. Jag tror visst inte att det blir något jobb gjort idag. "Måste" åka hemifrån om 1½h för att gå på ett kalas. Eller alltså, jag har svarat på mail och ringt om en begravning, men jag har inte kommit framåt med mina två projekt idag. Och verkar väl inte göra heller. En sådan dag idag, helt enkelt.

  • passionsblomman

     


    Aleta skrev 2010-04-22 17:40:55 följande:
    Min make berättade precis, gissa om jag blev besviken!

    Man borde skriva till hovet och uppmärksamma dem på debatten...
    Snacka om arton steg bakåt! Detta trodde jag verkligen aldrig.

  • Heloise

    Men Vickan för f-n! Usch nä nu fick hon en massa {#lang_emotions_minus}!


     


    Själv är jag på jobbet och det är inte kul alls...!

  • Fjällbruttan

    Hej!

    Vi har kommit hem med Grodan, sent i går kväll och allt är bara bra
    Tack för alla hälsningar och hejja-rop, det har gjort de lååååååånga leveransdagarna lättare!

    Grodan sover och sover och äter dessemellan på mig och dessemellan tillägg eftersom min mjölk inte kommit än..men idag fryser jag och har ont i brösten så jag hoppas det är på G. Har sovit en massa idag och resten har jag myst med lilla vild som är mycket nöjd med att ha fått hem mamma och pappa...

    För övrigt överraskade vi barnen med att dyka upp vid halv elva i igår kväll
    Vi var tvugna att vänta in pku-testet (48 timmar) och sen svaret på billirubinprovet.
    Vi låg på gränsen för billirubin men bara vi tillmatade henne lite mer och har kkontakt med bb fick vi åka hem, så då drog vi.
    Gissa om de stora tjejerna flög ur sina sängar då jag kom tassande..
    och gissa hur mycket jag grinade då jag ÄNTLIGEN fick krama dem!!
    Så skönt!!

    Nu ska jag snart mata Grodan som fortfarande inte har nåt namn...
    Hon var ingen Elvira

    Kram till er alla!

Svar på tråden Tantvarning del 8